Cum achit rezervarea? (Întrebări frecvente)

1. Pot achita folosind mai multe modalități de plată?


Da, ai posibilitatea să achiți o rezervare folosind mai multe modalități de plată (card bancar, card de vacanță, transfer bancar, Voucher avans sau cadou Travelminit, Cupon Travelminit). Alege tipul de plată dorit și completează cu datele cerute în funcție de ce ai ales. Pentru a achita în continuare cu o altă modalitate de plată, deschide din nou pagina de plată din email-ul de confirmare și alege cum dorești să achiți, urmând pașii indicați.

2. Cum achit cu Voucher Travelminit / Avans Travelminit?


Deschide e-mailul de confirmare a rezervării și apasă pe butonul portocaliu „Plătesc”.

Alege varianta Voucher Travelminit / Avans Travelminit, apasă butonul „Selectează modalitatea de plată” și introdu codul primit pe e-mail, apoi apasă pe „Verificare”. Dacă codul introdus este corect, va apărea bifat, apoi apasă pe butonul „Utilizare”. Ai grijă să nu fie nici un spațiu înainte sau după codul introdus, altfel va apărea că nu este corect codul pe care l-ai introdus.

     

3. Cum achit cu un Cupon Travelminit?


Alege varianta Cupon Travelminit și apasă butonul „Selectează modalitatea de plată”. Introdu codul primit pe e-mail, apoi apasă pe „Validare”. Dacă codul introdus este corect, va apărea bifat, apoi apasă pe butonul „Utilizare”. Ai grijă să nu fie nici un spațiu înainte sau după codul introdus, altfel va apărea că nu este corect codul pe care l-ai introdus.

      

4. Cum achit cu card de vacanță / card bancar?


Selectează tipul de plată dorit (card de vacanță sau card bancar), și alege dacă dorești să achiți toată suma rezervării sau o sumă mai mică. Completează cu datele cerute și apasă pe inițiere plată, apoi se deschide pagina unde trebuie să introduci datele cardului.

      

5. Cum achit prin transfer bancar?


Selectează plata prin transfer bancar (dacă este posibil acest lucru), apoi se vor afișa datele necesare pentru a face transferul bancar. Îți recomandăm ca după efectuarea transferului să ne trimiți dovada plății pe email la info@travelminit.ro.

      

6. Dacă am un Voucher Travelminit cu valoare mai mare decât suma rezervării, pot plăti?


Da, poți achita folosind acel voucher. După aplicarea lui pe rezervare, sistemul emite automat un alt cod de voucher, pe care îl primești pe email, și vei putea să-l folosești pentru plata altor rezervări.

7. Pot plăti o sumă mai mare decât suma minimă de avans pentru rezervare?


Da, poți achita o rezervare cu orice sumă mai mare decât eventualul avans, sau integral dacă dorești. Alege modalitatea de plată dorită, și introdu o sumă individuală, sau selectează prima opțiune de a achita toată suma, apoi urmează pașii indicați.

8. Pot plăti cu cardul de vacanță al altei persoane rezervarea mea?


NU, acest lucru este ilegal. Conform legii, titularul cardului trebuie să fie prezent la cazare și să beneficieze de serviciile turistice rezervate. Cu toate acestea, titularul cardului are dreptul să introducă și alte persoane în rezervare, deci dacă mergeți împreună, se poate.

9. Pot plăti cu mai multe Vouchere Travelminit rezervarea mea?


Da, poți achita o rezervare cu mai multe Vouchere Travelminit, dacă acestea au fost emise pe numele tău (ești titularul cardului de vacanță cu care au fost achitate), sau dacă titularii voucherelor vor fi prezenți la cazare. Pentru a achita în continuare cu un alt Voucher Travelminit, deschide din nou pagina de plată din email-ul de confirmare, și alege plata cu Voucher Travelminit / Avans Travelminit, apoi introdu codul primit pe email.

10. Cum rezerv cu Avansul/Voucherul Travelminit?


Te rugăm să accesezi Travelminit.ro, să introduci destinația dorită (oraș, județ sau regiune), perioada călătoriei și numărul de persoane.

Apasă butonul „Căutare”, apoi, în partea dreaptă a paginii, la filtru „Plata”, selectează tipul dorit. Astfel, vei vedea doar unitățile de cazare care acceptă acest tip de plată.

Selectează cazarea dorită, apoi finalizează rezervarea apăsând butonul „Rezerv”.

11. Pot achita o rezervare cu două carduri de vacanță? Cum?


Da, ai posibilitatea să achiți o rezervare folosind două carduri de vacanță. Alege opțiunea de plată cu „Card de vacanță” și apasă butonul „Selectează modalitatea de plată”. Pe noua pagină, alege opțiunea „Introduc o sumă individuală”, iar în căsuță introdu suma pe care dorești să o achiți cu acest card. Completează datele solicitate și apasă pe „Inițiază plata”. După aceasta, va apărea o pagină unde trebuie să introduci datele cardului. Pentru a plăti diferența, deschide din nou pagina de plată din e-mailul de confirmare și repetă aceeași pași.

     
12. Pot achita o rezervare cu un card de vacanță și diferența cu un card bancar? Cum?


Da, ai posibilitatea să achiți o rezervare folosind un card de vacanță și diferența cu un card bancar. Alege opțiunea de plată cu „Card de vacanță” și apasă butonul „Selectează modalitatea de plată”. Pe noua pagină, alege opțiunea „Introduc o sumă individuală”, iar în căsuță introdu suma pe care dorești să o achiți cu acest card. Completează datele solicitate și apasă pe „Inițiază plata”. După aceasta, va apărea o pagină unde trebuie să introduci datele cardului. Pentru a plăti diferența, deschide din nou pagina de plată din e-mailul de confirmare și repetă aceeași pași, selectând „Card bancar”.

     

13. Îmi expiră suma de pe cardul de vacanță, ce pot să fac?


În cazul în care suma de pe cardul de vacanță expiră și nu ți-ai decis încă destinația și perioada sejurului, poți achita un Avans Travelminit. Acesta poate fi folosit pentru rezervări efectuate timp de un an pe site, la unități de cazare marcate ca atare. Mai jos găsești link-ul cu toate detaliile necesare și cu opțiunea de a iniția plata:

https://travelminit.ro/avans

După finalizarea plății, vei primi codul Avansului pe e-mail, cel târziu în 24 de ore.