Fondată în Cluj-Napoca, compania Travelminit este unul dintre cei mai mari jucători pe piaţă rezervărilor hoteliere din România din 2017. Portofoliul Travelminit conţine 7.500 de unităţi de cazare (hoteluri, pensiuni, apartamente) din România active pe platformă, şi acoperă o gamă largă de cazare în toată ţara (litoral, munte, destinaţii balneoclimaterice şi oraşe mari), fiind lider pe piaţa rezervărilor cu card de vacanţă. Din 2020, Travelminit face parte din Szallas Group, care are în portofoliu 12 platforme hoteliere în Centrul şi Estul Europei (România, Ungaria, Polonia, Cehia, Croaţia), cu vânzări de peste 200 milioane de euro şi peste 500 de angajaţi.
În 2022, Szallas Group (inclusiv Travelminit) a fost achiziţionat de către Wirtualna Polska Holding, una dintre principalele companii de e-commerce şi media din Polonia, cotată la bursă şi cu sediul în Varşovia.
Echipa
Management | ||||
---|---|---|---|---|
Tímea Imecs-Ambrus director executiv | Norbert Szilveszter HU/CRO/RO CFO | Mihai Boldor sales and marketing manager | Rita Szilveszter marketing manager | Bernadett Korodi HR specialist |
Departamentul de „Rezervări” / Ajutor pentru oaspeți | ||||
Rudolf Domokos lider de echipă servicii clienți | Viola Nagypál customer experience team-leader | Ilona Kővári project manager | Rudolf Florian Stadler manager în turism | Robert Biro senior expert servicii clienți |
Nicoleta Papuc expert servicii clienți | Andreea Topan expert servicii clienți | Brigitta Melinda Chiș-Csorba expert servicii clienți | Tamás Krivosik customer experience representative | Katalin Simon customer experience representative |
Zalán Reghian customer experience representative | Orsolya Nagy customer experience representative | Andreea Nacu asistent servicii clienți | Krisztina Kovács expert servicii clienți | Szilárd-Zoltán Varga-Árkossy asistent servicii clienți |
Antonia Todor asistent servicii clienți | Bernadett Neagoi asistent servicii clienți | Szilvia Gagyi asistent servicii clienți |
Departamentul de „Business” / Ajutor pentru proprietari | ||||
Norbert Csorba lider de echipă servicii clienți parteneri | Éva Részeg partner acquisition expert | Sabina Molocea manager de vânzări - promoții | Anita Dezső partner acquisition expert | Cristina Picler area sales manager |
Izabella Ambrus KEY account manager | Orsolya Balog KEY account manager | Monika Jánosi KEY account manager | Antonia Petrescu area sales manager | Hajnalka Bakó-Márton KEY account manager |
Attila Horvát technical support specialist | Beatrice Mărgărit senior expert servicii clienți parteneri | Alexandra Popa asistent servicii clienți parteneri | Tünde Borbás asistent servicii clienți parteneri | Andreea Ferenț asistent servicii clienți parteneri |
Viorica Safta asistent servicii clienți parteneri |
Departamentul de „Finanțe” | ||||
Denisa Barstan closing and reporting specialist | Ligia Bereschi junior controller | Alexandra Józsa junior accountant | Szidónia Nagy-György senior AP specialist | Emőke Gáspár AP and collection specialist |
Colaboratori | |||
Ferenc Faluvégi consultant dezvoltator principal | András Dobri consultant dezvoltator | Tamás Kurkó consultant dezvoltator |
Scopul nostru este ca Travelminit să devină „Google-ul rezervărilor”.
Ne dorim, ca Travelminit să devină modul cel mai simplu, rapid și sigur de a rezerva o cazare, locul unde încep rezervările. Și se finalizează. ;) Știm că încă nu suntem acolo, însă credem și ne motivează acest scop, la asta lucrăm zi de zi.
Cultura organizațională a firmei Travelminit
Travelminit s-a născut, deoarece ne-am dorit să creăm ceva util. Noi, Travelminit, suntem satisfăcuți dacă putem ajuta: clienții în rezervarea cazării ideale, proprietarii în valorificarea camerelor. Totodată este important pentru noi, ca toate acestea să le realizăm într-un mod care ne face să ne simțim bine, să ne dezvoltăm și să creăm. Din acest motiv, echipa este alcătuită exclusiv din persoane care dețin același sistem de valori: onestitate, talent, lucrează din greu pentru ași atinge scopurile și sunt capabili de a crește la Travelminit, iar Travelminit este capabil de a se dezvolta datorită lor.
Din cultura noastră organizațională face parte învățatul continuu, lectura regulată, ședințe, brainstorminguri, munca conștiincioasă și orientarea spre performanță, gândirea pe termen lung, alcătuirea urmărind un scop bine definit, crearea unor valori și atitudinea pozitivă.
Noi suntem Travelminit,
și te ajutăm în rezervarea cazării!