TERMENI ȘI CONDIȚII SUPLIMENTARE – PROGRAM DE LOIALITATE - 01.02.2025

1. Dispoziții introductive și generale, definiții

1.1. Travelminit Internațional Srl. (denumită în continuare „Travelminit”) operează un sistem de rezervare cazare online pe site-ul „www.travelminit.ro” (denumit în continuare: „Site”), în colaborare cu alte site-uri asociate.

1.2. Prezentul Termeni și Condiții Suplimentare (denumit în continuare „TCS”) conține drepturile și obligațiile cu privire la programul de loialitate Travelminit („Program de Loialitate”) ale unităților de cazare („Unitate de Cazare”) participante la programul de loialitate al sistemului de rezervare cazare pe internet („Platformă”) operat de Travelminit conform punctului 1.1. 

1.3. Programul de Loialitate include Unitățile de Cazare, care îndeplinesc în totalitate condițiile stabilite în prezentul TCS, și care acceptă în mod expres prevederile prezentul TCS.

1.4. La Programul de Loialitate participă toți utilizatorii („Utilizator”), care au un cont de utilizator pe Site sau pe alte site-uri asociate, care sunt acoperite de Programul de Loialitate.

1.5. În ceea ce privește Programul de Loialitate, prezentul TCS completează Termenii și Condițiile Generale Travelminit („TCG”), atât pentru activitatea standard, cât și pentru activitatea de agenție, iar drepturile și obligațiile Unității de Cazare și ale Travelminit prevăzute în TCG sunt doar completate de prezentul TCS, și nu pot fi modificate în detrimentul Unității de Cazare. 

1.6. Cu excepția cazului în care o dispoziție sau definiție specială este stabilită în TCS, se vor aplica în mod corespunzător prevederile și definițiile din TCG.

1.7. Scopul Programului de Loialitate este facilitarea creșterii în continuare a traficului de pe Site al Unității de Cazare.

2. Condițiile de participare, procesul de aderare

2.1. Pentru a se alătura Programului de Loialitate, Unitatea de Cazare trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții („Condiții”);

2.1.1. Unitatea de Cazare trebuie să aibă cel puțin două recenzii pe site-ul Travelminit, cu excepția Unităților de Cazare din Croația. 

2.1.2. Media evaluărilor trebuie să fie minim 8.5, cu excepția Unităților de Cazare din Croația. În cazul Unităților de Cazare din Croația, Unitățile de Cazare care sunt parteneri integrați, nu pot participa la Programul de Loialitate.

2.1.3. Unitatea de Cazare trebuie să ofere o reducere conform celor indicate la punctul 2.3. din prețul celui mai ieftin sau celui mai popular tip de cameră. Reducerile oferite în cadrul Programului de Loialitate pentru tipul de cameră în cauză trebuie să fie valabile în cazul fiecărui plan tarifar și pachet, și se vor adăuga automat la orice alte reduceri setate.

2.2. În cazul în care Unitatea de Cazare îndeplinește Condițiile prevăzute la punctul 2.1., Travelminit informează Unitatea de Cazare cu privire la acest lucru pe Interfața de Administrare, aceasta devenind membră a Programului de Loialitate prin acceptarea prezentului TCS, începând cu data acceptării prezentului („Data Aderării”). 

2.3. Unitatea de Cazare poate adera la Programul de Loialitate alegând dintre trei niveluri, la propria discreție. Pentru a participa la primul nivel, Unitatea de Cazare trebuie să ofere o reducere de 10% Utilizatorilor, în conformitate cu punctul 2.1.3. Pentru a participa la al doilea nivel, Utilizatorului trebuie asigurată o reducere de 10% sau 15%, iar la al treilea nivel o reducere de 10%, 15% sau 20%, în funcție de nivelul Utilizatorului. Utilizatorul beneficiază efectiv de reducere în funcție de combinația nivelului său și a nivelului Unității de Cazare, în valoare de 10%, 15% sau 20%, astfel cum se prevede în Anexa 1.

3. Sistemul de recompense

3.1. Prețurile promovate în cadrul Programului de Loialitate sunt evidențiate pe Site cu o etichetă și o culoare unică.

3.2. În cadrul Programului de Loialitate, un filtru special este disponibil pe Site Utilizatorilor, care permite acestora să își restrângă rezultatele căutării la Unitățile de Cazare participante la Programul de Loialitate.

3.3. Travelminit oferă un nivel de comision virtual pentru Unitățile de Cazare participante la Programul de Loialitate, care modifică virtual unul dintre factorii criteriilor de clasificare stabilite în TCG, și anume nivelul de comision plătit de Unitatea de Cazare, astfel, în ceea ce privește clasamentul, Travelminit va evalua Unitatea de Cazare ca și cum aceasta ar plăti un comision mai mare. Unitatea de Cazare care se alătură nivelului 1, poate primi un comision virtual de 2 puncte procentuale, cea care se alătură nivelului 2, poate primi un comision virtual de 3 puncte procentuale, iar cea care se alătură nivelului 3, poate primi un comision virtual de 5 puncte procentuale, permițând astfel Unității de Cazare să obțină o poziție mai bună pe lista de căutare, decât partenerii care nu participă la Programul de Loialitate. Bineînțeles, creșterea nivelului de comision nu modifică obligația Unității de Cazare de a plăti doar comisionul astfel cum este prevăzut în TCG.

4. Retragerea și excluderea din Programul de Loialitate

4.1. Unitatea de Cazare are dreptul de a suspenda beneficiile oferite în cadrul Programului de Loialitate pentru o perioadă maximă de 30 de zile pe an. În cazul în care Unitatea de Cazare este exploatată periodic, pentru o perioadă mai mică de șase luni, aceasta poate suspenda beneficiile pentru o perioadă maximă de 15 zile pe an. Zilele alese nu trebuie să fie neapărat consecutive. 

4.2. În cazul în care Unitatea de Cazare încalcă condițiile asumate în prezentul TCS, sau nu mai îndeplinește Condițiile, Travelminit are dreptul de a exclude Unitatea de Cazare prin decizie unilaterală. Travelminit va trimite o notificare de excludere prin e-mail, iar de la data excluderii (data trimiterii notificării) Unitatea de Cazare nu va avea dreptul să participe la Programul de Loialitate. Travelminit își rezervă dreptul de a refuza acceptarea oricărei cereri de aderare după excluderea Unității de Cazare, chiar dacă Unitatea de Cazare îndeplinește Condițiile.

4.3. În temeiul TCG, odată cu încetarea contractului dintre Unitatea de Cazare și Travelminit, va înceta și relația contractuală încheiată prin TCS, inclusiv dreptul de a participa la Programul de Loialitate.

4.4. Unitatea de Cazare poate solicita în scris retragerea sa din Programul de Loialitate („Retragere”) prin serviciul pentru parteneri Travelminit.

4.5. După Retragere, Unitatea de Cazare are dreptul de a depune o cerere de aderare, cu condiția să îndeplinească Condițiile și să fi trecut 6 luni de la Retragere.

4.6. Travelminit își rezervă dreptul de a exclude din Programul de Loialitate, cu notificare prealabilă, orice Unitate de Cazare, a cărei conduită, comportament sau calitate nu corespunde standardului așteptat de la un partener evidențiat.  

5. Dispoziții diverse

5.1. TCS este valabil din 01.02.2025 până la revocarea sau modificarea acestuia.

5.2. Travelminit are dreptul de a denunța unilateral Programul de Loialitate (respectiv TCS), despre care va informa Unitatea de Cazare prin e-mail cu 15 zile înainte de reziliere.

5.3. În ceea ce privește aspectele care nu sunt reglementate în TCS, serviciilor din TCS se vor aplica în mod corespunzător dispozițiile relevante din TCG.

5.4. Travelminit are dreptul de a modifica unilateral prezentul TCS. Orice modificare va fi publicată de Travelminit pe site-ul https://travelminit.ro/, pe lângă trimiterea unei notificări, cu cel puțin 8 zile înainte de intrarea în vigoare a modificării.

Anexa 1: Tabel cu nivelurile Programului de Loialitate, referitor la Unități de Cazare și Utilizatori