• română
  • USD $

Cazare / România / Județul Timiș / Timișoara /

Hotel Pacific Timișoara




020

doresc ofertăRecomandat în cazul cererilor speciale sau al rezervărilor de grup.




020





Plata



Prin trimiterea cererii de ofertă confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Prin trimiterea rezervării confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Rezervare cu cerere de ofertăDupă trimiterea cererii, cazarea îți va răspunde cu o ofertă, pe care vei avea posibilitatea să o accepți sau să o refuzi. Rezervare imediatăRezervarea se consideră finalizată după trimiterea acesteia.

Evaluări de la oaspeți reali, care au rezervat cu Travelminit

8,9

pe baza a 21 evaluări

Calitate/preț8,7

Condiții8,8

Curățenie9,2

Personal9,4

Locație9,1

Masă8,6


acum 3 zile
cu familie
scop de relaxare

Gazda primitoare, peste așteptări ptr un hotel de 3*

9,6


acum 5 zile
cu familie
scop de relaxare

Oamenii foarte draguti, pozitia foarte buna a hotelului.

Am scapat un dop de pasta de dinti in chiuveta nu a venit nimeni sa rezolve problema. Mancarea in fiecare zi la micul dejun este aceasi, in camera noastra nu a fost aer conditionat si a fost o caldura groaznica fiind ultimul etaj.

Hotel Pacific a răspunsBuna ziua , doamna Raluca, in primul rand dorim sa va multumim pentru aprecierea dumneavostra. Referitor la incidentul cu dopul pastei de dinti, dumneavostra ati fost cazata in weekend de aceea personalul de la mentenanta nu a intervenit imediat, fapt datorat situatiei Covid, domeniul Horeca fiind cel mai afectat, orarul de lucru al angajatilor nostri s-a redus Exista clima pe etajul 2, noi nu am pornit-o pentru ca erati cu, copilasii mici, am considerat ca nu este necesar, ne cerem scuze. Va dorim o zi minunata si va asteptam cu drag la noi si cu alta ocazie! Cu stima Echipa Hotel Pacific***

7,2


acum 21 zile
în cuplu
scop de relaxare

Gazda amabilă. Curățenie în camera și spatioasa.

8,6


acum 4 luni
în cuplu
scop de relaxare

Recomandat

9,8


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

Curățenie personal ok

9,7

+ 16 opinii


acum 8 luni
cu familie

Am fost multumit

9,3


acum 9 luni

 

9,2


acum 9 luni
cu prieteni
scop de relaxare

 

8,5


acum 11 luni
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

9,7


acum un an
cu familie
scop de relaxare

Deosebit

10


acum un an

Recomandat

10


acum 2 anisursă: Szallas.hu

A recepciós angolul is beszélt, de a biztonság kedvéért kerítettek egy magyar bácsit (vendéget?), aki mindent lefordított, és másnap magától is érdeklődött, hogy minden rendben volt-e. A szoba tágas és tiszta volt, ahogy a fürdőszoba is.

Vékonyak a falak, a szomszéd szobából áthallatszott egy másik vendég horkolása. Füldugó ajánlott!

8,2


acum 2 ani
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

8,3


acum 3 anisursă: Szallas.hu

tisztaság. Reggeli minősége.

Lift hiánya.

8,4


acum 3 ani

 

7,3


acum 3 anisursă: Szallas.hu

Aki az érkezésünkkor a recepción tartózkodott hölgy, nagyon barátságos volt, hívott egy magyarul beszélő férfit, aki azonnal felajánlotta a segítségét és nagyon kedves volt velünk. Viszont másnap a recepción tartózkodó hölgyről ez sajnos messze nem mondható el.

7,2


acum 3 ani
cu un grup
scop de relaxare

külön pozitívum a klíma

a csoport tagjai elégedettek voltak, nincs negatívum

9,3


acum 3 anisursă: Szallas.hu

 

9,2


acum 4 anisursă: Szallas.hu

Azonnal segítségünkre voltak magyarul beszélő személyzettel.Kedves személyzet,patyolat tiszta,kényelmes szobák.Kedves intelligens vezető,mindenben a segítségüket felajánlották.Szívesen vissza megyünk!

10


acum 5 anisursă: Szallas.hu

A személyzet segítőkész volt. A tisztaság figyelemreméltó.

9,8


acum 8 anisursă: Szallas.hu

 

9,1

Condiții

Tiphotel
Persoane50 (21 camere, 21 băi)
Perioada de funcționaredeschis tot timpul anului
Ocuparea cazăriidupă ora 14
Părăsirea cazăriiînainte de ora 12
Accesibil oaspeților cu dizabilităținu
Acceptă animale de companienu
Fumatulinterzis
Limbi vorbiteromână, engleză, germană, italiană, rusă
Condiții de rezervare și anulare

Plată în avans! Suma totală trebuie achitată ca avans în 2 zile lucrătoare după confirmarea rezervării cu card bancar, prin virament bancar, cu tichete de vacanță, cu card de vacanță sau cu Voucher Travelminit.

În caz de anulare se va încasa prețul total al rezervării.

În caz de neprezentare se va încasa prețul total al rezervării.

În caz de plată cu vouchere de vacanță (tichet sau card), este necesar să anunțați Travelminit în termenul comunicat (maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea rezervării) cu privire la inițierea plății, în caz contrar rezervarea nu poate fi garantată.

Modalități de platăCash
RONEURHUFUSD
VISA / Mastercard / Maestro
VISAMastercardMaestro
Virament bancar
Virament bancar
Tichete de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Voucher de vacanță / Up Voucher de vacanță / Edenred Voucher de vacanță

Sodexo Voucher de vacanțăUp Voucher de vacanțăEdenred Voucher de vacanță
Card de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Card de vacanță / Up Card de vacanță / Edenred Card de vacanță

Sodexo Card de vacanțăUp Card de vacanțăEdenred Card de vacanță
Voucher Travelminit
Voucher Travelminit

Dotări și servicii

Parcare
  • Parcare
Servicii
  • Masă
  • Internet / WiFi · gratuit
  • Încălzire · gratuit

Măsuri de prevenție COVID-19

Dotări pentru siguranța tuturor
  • Dispenser dezinfectanteAșezarea dispenserului cu gel dezinfectant în spațiile comune (la intrare, pe hol, recepție etc.)
  • Covorașe dezinfectanteAmplasarea de covorașe dezinfectante la intrarea în unitatea de cazare și pe fiecare etaj.
  • Marcarea locurilor de așteptareMarcarea și delimitarea zonei de “distanță socială recomandată”.
Măsuri preventive pentru siguranța personalului
  • Purtarea de măști și mănușiAngajații poartă mască şi mănuşi pentru a minimiza contactul cu oaspeţii.
  • Instruirea personalului privind igienizareaEducarea personalului privind sporirea atenției asupra curățeniei extreme a zonelor publice și a camerelor.
  • Monitorizarea zilnică: temperatură și stare de sănătateVerificarea zilnică a temperaturii angajațiilor când intră în tură.
Curățenie cu dezinfectanți profesionali
  • A suprafețelor comune (clanțe, întrerupătoare, card de acces etc.)Curățarea suprafețelor comune cu dezinfectante recomandate de autorități.
  • În spații comuneCurățarea spațiilor comune de mai multe ori pe zi (hol, lift, recepție, terasă etc.)
  • Curățenie generală de mai multe ori pe ziAtenție sporită asupra dezinfectării în camerele clienților.

Părerile oaspeților despre măsurile COVID-19

pe baza a 10 evaluări

9,3


acum 3 zile
cu familie
scop de relaxare

 

10


acum 5 zile
cu familie
scop de relaxare

Exista dezinfectanti in camere si in zona de servire a micului dejun

8


acum 21 zile
în cuplu
scop de relaxare

Prezente

8


acum 4 luni
în cuplu
scop de relaxare

 

10


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

Totul este ok

10


acum 8 luni
cu familie

 

9


acum 9 luni

 

10


acum 9 luni
cu prieteni
scop de relaxare

 

8


acum 11 luni
cu familie
scop de relaxare

 

10


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

10

Descriere

Dragi Oaspeti,

Bine ați venit in Hotel Pacific Timisoara!

Este plăcerea noastră să vă anunțăm că vă puteți bucura de o ședere aproape de centrul orașului Timișoara la fel ca și acasă. Totul este aranjat pentru confortul dumneavoastră.

Prin localizarea sa în apropierea Aeroportului Traian Vuia, Hotel Pacific Timișoara constituie alegerea a numeroși turiști, dar mai ales oameni de afaceri care beneficiază aici de numeroase dotări care le facilitează activitatea. Apartamentele Hotelului Pacific sunt ideale pentru familii, au un dormitor spaţios cu pat dublu şi o cameră de zi dotată cu canapea extensibilă.

Camere Duble Matrimoniale „în regim single” confortabile, spațioase, paturi matrimoniale mari, mini bar, seif, TV, climatizare.

Fiecare cameră single este mobilată confortabil, oferind un înalt standard de acomodare la prețuri atractive combinând facilitățile unui hotel cu intimitatea unui apartament.

Pentru confortul dumneavoastra:

Room service (intre 07:00 si 23:00)

Internet Wireless gratis

Serviciul de urgenta – 24 ore

Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat

Etaj nefumatori

Taxi

Pastrarea bagajelor

Personal vorbitor de limbi straine

Seif

Terasa de vara

Parcare supravegheata video

Paturi cu marimi de pana la 2 metri

Birou de lucru

Acces la internet de mare viteza in camera

Cablu Tv

Linie telefonica externa

Minibar

Alarma de incendiu

Câștigă o Vacanță de vis cu Travelminit
  • Care este prețul mediu pe noapte la Hotel Pacific?

    Prețul mediu al camerei la Hotel Pacific este 15,1 $. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Care sunt modalitățile de plată acceptate?

    Modalități de plată acceptate la Hotel Pacific: Cash (RON, EUR, HUF, USD), Virament bancar, VISA / Mastercard / Maestro, Tichet de vacanță (Sodexo, Up, Edenred), Card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) și Voucher Travelminit. Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Se poate plăti cu vouchere de vacanță?

    Da, poți plăti pentru această cazare folosind tichete de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) sau card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred). Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Cum pot utiliza voucherele de vacanță prin Travelminit?

    Trimite solicitare/rezervare cazărilor alese, menționând din start, că vei achita cu tichete de vacanță sau cu cardul de vacanță. După rezervarea reușită, trimite tichetele de vacanță către Travelminit! În cazul cardurilor de vacanță este nevoie numai să trimiți un acord de debitare a cardului.
  • Cum să trimit tichetele de vacanță către Travelminit?

    Ai două opțiuni: a) Trimitere prin curier, ex: FAN Courier (021-9336), la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, 400267 Cluj-Napoca, Str. Gării, Nr. 21, D1/1B. Poți comanda un curier aici, acesta va livra tichetele de vacanță către Travelminit. b) Trimitere prin Prioripost de la orice oficiu poștal din România, la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, CP 335, OP 1, Cluj-Napoca. Numărul nostru de telefon (de dat curierului / de sunat în legătură cu tichete): +40-364-431-800. Scrie pe plic numărul rezervării.
  • Cum plătesc cu card de vacanță către Travelminit?

    Poți alege dintre următoarele opțiuni: a) Plată online cu cardul de vacanțărecomandat! b) Plată prin trimiterea unui acord de debitare card semnat – 1. Descarcă formularul aici! 2. Printează-l! Dacă nu ai această posibilitate, poți să-l scrii cu mâna. 3. Completează-l cu datele tale și semnează-l! Model de completare aici. 4. Trimite-l către Travelminit, scanat sau fotografiat! Prin e-mail la adresa info@travelminit.ro. La Subiect să scrii: Acord de debitare {număr de rezervare}. 5. Travelminit va debita suma acordată pe cardul tău în cel mai scurt timp posibil, în funcție de volum. Pentru plata reușită, cardul trebuie activat!
  • Cum să-mi activezi cardul de vacanță?

    Activarea se face din aplicația cardului sau sunând la firma emitentă. Instrucțiuni pentru activare "card de vacanță" aici: Activare card de vacanță Sodexo, Activare card de vacanță Up, Activare card de vacanță Edenred.
  • Ce tipuri de camere pot fi rezervate?

    Tipuri de camere la Hotel Pacific care poate fi rezervate sunt: Cameră cu pat matrimonial cu aer condiționat, Cameră Twin cu aer condiționat, Apartament cu aer condiționat și Apartament Lux cu aer condiționat. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Ce tipuri de mese oferă și la ce preț?

    Hotel Pacific oferă următoarele tipuri de mese: Mic dejun (4,8 $/pers/zi). Accesează prețurile detaliate!
  • Când se poate ocupa și părăsi cazarea?

    Cazarea se ocupă de la ora 14 și se părăsește cel târziu la ora 12. Accesează condițiile de rezervare a cazării!

Despre noi · Contact

Protecția datelor · Informare despre cookie-uri · Termeni și condiții · Contract cu turistul · Licență de turism · Brevet de turism · Polița de asigurare · ANPC · SOL

Cont pentru oaspete · Înscriere la newsletter · Cumpărare Voucher Travelminit · Plată avans cazare · Tichete de vacanță · Card de vacanță · Promoții Travelminit

City break Budapesta: The Three Corners Lifestyle Hotel Budapest · Oferte Balneo Romania · Cabane în Transilvania · Cereri pentru grupuri · Pârtii de schi România · Cazare România · Cazare Litoral România · Cazare București · Cazare Transilvania · Cazare Cluj-Napoca · Cazare Brașov · Cazare Sinaia · Cazare Bușteni · Cazare Mamaia · Cazare Vama Veche · Cazare Eforie Nord · Cazare Ținutul Secuiesc · Cazare Lacul Roșu · Cazare Cheile Bicazului · Cazare Lacul Ursu · Cazare Salina Praid · Cazare Piatra Secuiului · Cazare Lacul Sfânta Ana · Cazare Cheile Turzii · Cazare Praid · Cazare Rimetea

Admin cazări · Promovare unitate de cazare · Sistem rezervări directe (ReDi) · Mentorul te ajută

Admin afiliați · Program de parteneriat affiliate

Modalități de plată · Mastercard · VISA · Maestro · Virament bancar · Voucher Travelminit · Vouchere de vacanță · Sodexo · Up · Edenred · Secured by PositiveSSLMastercardVISAMaestroVirament bancarVoucher TravelminitSodexo tichet de vacanță, Sodexo card de vacanță, Sodexo voucher de vacanțăUp tichet de vacanță, Up card de vacanță, Up voucher de vacanțăEdenred tichet de vacanță, Edenred card de vacanță, Edenred voucher de vacanțăSecure SSL encryption

© 2013-2021 Travelminit Îți rezervăm cazarea