• română
  • USD $

Cazare / România / Județul Brăila / Lacu Sărat /

Hotel Perla Lacu Sărat

Hotel Perla
Lacu Sărat, Aleea Parcului, nr. 7

Hotel Perla Lacu Sărat

Capacitate cazare 164 locuri clasificate la categoria 3 stele, repartizate în 82 camere, 2 restaurante, terasă exterioară, sală conferințe.

Rezervă acum!

Această unitate de cazare este inclusă în programul rezervare fără avans sau cu anulare gratuită.




020

doresc ofertăRecomandat în cazul cererilor speciale sau al rezervărilor de grup.




020





Plata



Prin trimiterea cererii de ofertă confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Prin trimiterea rezervării confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Rezervare cu cerere de ofertăDupă trimiterea cererii, cazarea îți va răspunde cu o ofertă, pe care vei avea posibilitatea să o accepți sau să o refuzi. Rezervare cu confirmareRezervarea trebuie confirmată de proprietar.

Zilele indisponibile

februarie 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728
martie 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
aprilie 2021LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
mai 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
iunie 2021LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
iulie 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
august 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
septembrie 2021LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
octombrie 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
noiembrie 2021LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
decembrie 2021LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
ianuarie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031

mai multe luni

februarie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728
martie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
aprilie 2022LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
mai 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
iunie 2022LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
iulie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
august 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
septembrie 2022LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
octombrie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
noiembrie 2022LuMaMiJoViSaDu123456789101112131415161718192021222324252627282930
decembrie 2022LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
ianuarie 2023LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728293031
februarie 2023LuMaMiJoViSaDu12345678910111213141516171819202122232425262728

Evaluări de la oaspeți reali, care au rezervat cu Travelminit

9

pe baza a 12 evaluări

Calitate/preț8,9

Condiții8,8

Curățenie9,2

Personal9,2

Locație9,6

Masă8,6


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

Super bine din toate punctele de vedere

10


acum 6 luni
individual
scop de relaxare

Recomandat

8,5


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

Obișnuit

9,3


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

9,7


acum 6 luni
individual
scop de relaxare

Obișnuit

8,4

+ 7 opinii


acum 6 luni

 

7,5


acum 6 luni
în cuplu
scop de relaxare

 

5,2


acum 7 luni
individual
scop de relaxare

Amabilitatea personalului, camera excelenta, tv, frigider.

Conditii foarte bune doar ca se mai poate imbunatati la baie cu un gel de dus si uscator de par

9,7


acum 7 luni
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

10


acum 7 luni
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

9,6


acum un an
în cuplu
scop de relaxare

Nagyon megvoltunk elegedve mindennel!Tisztelettel Bartos Laszlo!

10


acum un an
cu familie
scop de relaxare

Recomandat

10

Condiții

Tip
Persoane164 (82 camere, 82 băi)
Perioada de funcționare20 februarie – 20 decembrie
Ocuparea cazăriidupă ora 14
Părăsirea cazăriiînainte de ora 12
Accesibil oaspeților cu dizabilitățida
Acceptă animale de companienu
Fumatulpermis în unele locuri
Limbi vorbiteromână, engleză, italiană, franceză, greacă
Condiții de rezervare și anulare

Rezervare fără avans! Pentru efectuarea rezervării nu este necesar niciun avans sau card de credit. Suma totală se achită la cazare.

Rezervarea poate fi anulată gratuit oricând!

În caz de neprezentare nu se percepe nicio taxă. Vă rugăm să ne anunțați din timp dacă nu puteți veni!

În caz de plată cu vouchere de vacanță (tichet sau card), este necesar să anunțați Travelminit în termenul comunicat (maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea rezervării) cu privire la inițierea plății, în caz contrar rezervarea nu poate fi garantată.

Modalități de platăCash
RON
Virament bancar
Virament bancar
VISA / Mastercard
VISAMastercard
Tichete de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Voucher de vacanță / Up Voucher de vacanță / Edenred Voucher de vacanță

Sodexo Voucher de vacanțăUp Voucher de vacanțăEdenred Voucher de vacanță
Card de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Card de vacanță / Up Card de vacanță / Edenred Card de vacanță

Sodexo Card de vacanțăUp Card de vacanțăEdenred Card de vacanță
Voucher Travelminit
Voucher Travelminit

Dotări și servicii

Zone comune
  • Sală de conferințe · contra cost
  • Sală de petreceri · contra cost
  • Sală de mese
  • Cameră de bagaje
  • Camere de supraveghere în zonele comune
Exterior
  • Zonă pentru luat masa în aer liber
  • Terasă la soare
  • Grădină / Curte / Zonă verde
Parcare
  • Parcare păzită · gratuit
  • Parcare pentru persoane cu handicap · gratuit
  • Parcare în apropiere
Wellness
  • Piscină cu apă sărată · 3,7 $/zile
  • Saună uscată · contra cost
  • Sală de fitness · contra cost
  • Tratament balnear · contra cost
Tratamente
  • Masaj · contra cost
  • Consultaţie medicală · gratuit
  • Gimnastică medicală / kinetoterapie · contra cost
  • Fizioterapie · contra cost
  • Masaj medical / masaj terapeutic · contra cost
  • Masaj decontracturant spate · contra cost
  • Masaj scalp · contra cost
  • Masaj cervical · contra cost
  • Masaj segmentar · contra cost
  • împachetări cu parafină · contra cost
  • Electroterapie · contra cost
  • Curenți interferențiali · contra cost
  • Curenți diadinamici · contra cost
  • Curenți Trabert · contra cost
  • Curenți TENS · contra cost
  • Unde scurte · contra cost
  • Magnetoterapie · contra cost
  • Laseroterapie · contra cost
  • Ultrasunete · contra cost
  • Hidroterapie · contra cost
  • Hidrokinetoterapie · contra cost
  • Băi de nămol · contra cost
  • Băi galvanice · contra cost
Servicii
  • Masă
  • Internet / WiFi · gratuit
  • Încălzire · gratuit
  • Serviciu zilnic de menaj · gratuit
  • Servicii de splălătorie · gratuit
  • Servicii de călcătorie · gratuit
  • Serviciu de trezire

Măsuri de prevenție COVID-19

Dotări pentru siguranța tuturor
  • Dispenser dezinfectanteAșezarea dispenserului cu gel dezinfectant în spațiile comune (la intrare, pe hol, recepție etc.)
  • Covorașe dezinfectanteAmplasarea de covorașe dezinfectante la intrarea în unitatea de cazare și pe fiecare etaj.
  • Montarea unui plexit la recepțiePanouri de protecție din plexiglas la recepție (între client și recepționer).
  • Marcarea locurilor de așteptareMarcarea și delimitarea zonei de “distanță socială recomandată”.
  • Afișarea mesajelor informativeDespre spălarea corectă a mâinilor, necesitatea distanței sociale, prevenire COVID-19.
Masă
  • Asigurăm serviciile de masă, în conformitate cu reglementările oficiale
  • Room-servicein ambalaje de unica folosinta
  • Luarea în serii a meselorStabilirea intervalelor orare în care se poate lua masa pentru a limita nr. persoanelor.
  • Distanță între meseAmplasarea meselor respectând distanța socială (1,5 sau 2 metri).
  • Servire open spaceServire pe terasă, astfel evitând aglomerația în spațiile închise.
  • Tacâmuri, pahare de unică folosințăClienții vor primi tacâmuri de unică folosință, astfel evitând atingerea/folosirea obiectelor de către mai multe persoane.
Măsuri preventive pentru siguranța personalului
  • Purtarea de măști și mănușiAngajații poartă mască şi mănuşi pentru a minimiza contactul cu oaspeţii.
  • Instruirea personalului privind igienizareaEducarea personalului privind sporirea atenției asupra curățeniei extreme a zonelor publice și a camerelor.
  • Monitorizarea zilnică: temperatură și stare de sănătateVerificarea zilnică a temperaturii angajațiilor când intră în tură.
Măsuri preventive pentru siguranța oaspeților
  • Reducerea capacității a cazăriiComercializarea treptată a disponibilității pentru a evita aglomerația excesivă în spațiile comune, interacțiunea dintre oaspeți.
  • Monitorizarea temperaturii la sosireMonitorizarea temperaturii a oaspeților la sosire.
Procedura check-in / Plată
  • Sosire- prestabilităStabilirea termenului de sosire de comun acord.
  • Solicitare servicii telefonic/onlineSolicitarea serviciilor în cameră (de ex. prosoape, curățenie, mâncare, băuturi etc.).
  • Plată contactless/POSPlată cu card pentru a evita interacțiunea fizică.
Curățenie cu dezinfectanți profesionali
  • A suprafețelor comune (clanțe, întrerupătoare, card de acces etc.)Curățarea suprafețelor comune cu dezinfectante recomandate de autorități.
  • În spații comuneCurățarea spațiilor comune de mai multe ori pe zi (hol, lift, recepție, terasă etc.)
  • Curățenie generală de mai multe ori pe ziAtenție sporită asupra dezinfectării în camerele clienților.
Wellness
  • Acces cu programare prealabilă în saună/fitness/piscinăProgramarea se face în prealabil, astfel evitând interacțiunea cu străini. După fiecare client sunt dezinfectate: sauna, șezlongurile, aparatele fitness etc.
  • Amplasarea șezlongurilor respectând distanța socialăAmplasarea șezlongurilor respectând distanța socială (1,5 sau 2 metri).

Părerile oaspeților despre măsurile COVID-19

pe baza a 7 evaluări

8,4


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

 

10


acum 6 luni
individual
scop de relaxare

 

9


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

 

10


acum 6 luni
cu familie
scop de relaxare

 

10


acum 6 luni
în cuplu
scop de relaxare

 

2


acum 7 luni
individual
scop de relaxare

Au fost respectate toate masurile

10


acum 7 luni
cu familie
scop de relaxare

 

8

Descriere

Prezentarea Statiunii - scurt istoric

LACU – SĂRAT este o cochetă staţiune balneară, situată în Câmpia Brăilei, la numai 5,5 km de oraşul Brăila, de care se leagă printr-o linie permanentă de tramvai construită încă din anul 1900 şi autobuz. Deşi aflată în plină câmpie, pe malul lacului al cărui nume îl poartă, staţiunea este înconjurată de 70 ha de pădure, care atenuează climatul de stepă şi constituie un plăcut loc de recreere.

Lacul, cu salinitatea crescută, este format pe un vechi curs al Dunării, de care acum este complet izolat. Adâncimea apei variază între 0,6m şi 1,80 m. Fundul lacului este acoperit pe întreaga suprafaţă de un nămol terapeutic cu un grad foarte mare de mineralizare. Virtuţile terapeutice ale apei şi nămolului au fost puse în valoare încă din anul 1879.

I.C. Apostolescu în lucrarea sa „Băile de la Lacu Sărat” din 1884 vorbeşte despre un pacient care la sosirea în staţiune nici nu putea să se dea jos din trăsură şi după vreo 15 băi făcea curse lungi pe jos. Astăzi reputaţia staţiunii a trecut peste hotare, continuând să fie un punct de mare atracţie, anual înregistrându-se un număr mare de turişti care vin aici pentru tratamente calde.

Se apreciază că aici există unul dintre cele mai valoroase nămoluri sapropelice din ţară şi ape cu cea mai mare concentraţie salină, realitate confirmată şi de faptul că majoritatea pacienţilor încheie cura balneară într-o stare ameliorată. Aşa cum comenta şi Nicolae Iorga „Amplasarea pitorească, parcul vechi ce se întinde până departe cu înguste cărări şi desişuri pe care nopţile de vară le vor fi umplând de o fermecătoare taină”, rămâne deopotrivă îndemn la un sejur odihnitor, reconfortant.

Principalii factori naturali de cura ai statiunii Lacu Sarat:

apa sulfatata, clorurosodica, magneziana concentrata a lacului are un grad ridicat de mineralizare, de peste 80 g/l, si

favorizeaza dezvoltarea unei microfaune care îi confera calitati terapeutice deosebite ;

namolul sapropelic ce se extrage din lac are un continut ridicat de hidrogen sulfurat si este utilizat pentru tratarea unei game însemnate de afectiuni reumatismale.

În baza de tratament a hotelului Perla punem la dispozitia pacientilor proceduri pentru urmatoarele grupe de afectiuni:

afectiuni reumatismale degenerative – spondiloza cervicala, dorsala si lombara, artroze si poliartroze ;

afectiuni reumatismale inflamatorii

afectiuni reumatismale abarticulare (tendinoze, tendomioze, tendoperiostoze, periartrita) ;

afectiuni postraumatice – redori articulare posttraumatice, recuperare dupa imobilizari în aparat gipsat, recuperari dupa operatii pe muschi, articulatii si oase, entorse si luxatii ;

afectiuni dermatologice – unele forme de psoriazis, ichtioze, cheratodermii, neurodermite ;

afectiuni neurologice periferice ;

afectiuni ginecologice – insuficienta ovariana, cervicite cronice ;

afectiuni endocrine (hipotiroidie benigna, hipoovarita puberala).

afecţiuni ale aparatului locomotor (reumatismale degenerative, inflamatorii, posttraumatice după fracturi, entorse, luxaţii) ;

boli asociate: afecţiuni dermatologice, boli endocrine şi de nutriţie, boli profesionale de uzură (munci grele în mediu toxic, trepidaţii, muncă de noapte, frig şi umiditate prelungită)

Unitatea noastra de tratament balnear dispune de o întinsa suprafata de plaja si de o baza de tratament la care sunt în curs de finalizare importante lucrari de extindere si modernizare. Instalatiile noastre de tratament acopera o gama larga de proceduri, si anume :

bai calde cu apa sulfuroasa la cada;

împachetari calde cu namol;

bai galvanice, termoterapie, aerosoli ;

electroterapie: curenti de joasa, medie si înalta frecventa, unde scurte,ultrasunet;

laserterapie;

proceduri cu câmpuri magnetice de joasa frecventa;

masaj terapeutic, gimnastica medicala.

Factori terapeutici:

apa lacului este sulfatată, clorurată, sodică, magneziană cu o mineralizare de 83,955 mg/l ;

nămol sapropelic (conţinând 41% substanţe minerale şi 39 % substanţe organice), bogat în hidrogen sulfurat ;

climat excitant de solicitare .

Staţiunea permite tratarea unei game variate de afecţiuni, dar având un climat de solicitare, se impune ca prescrierile să se facă individualizat în funcţie de stadiul bolii, în afara stărilor acute.

Dotarea cu aparatura de fizioterapie a bazei de tratament :

MAGNETODIAFLUX –BTL 09 , BTL 5000

UNDE SCURTE – BTL 13

MULTIFUNCŢIONAL – BTL 06

ULTRASUNET – BTL 07p , BTL 5000

DIADINAMIC – DIADIN 3

INTERDIN – ATM 21

BAIE GALVANICĂ

APARAT ATM 31

LASER – BTL 10

BAIE SARE

BAIE NĂMOL

HIDROKINETOTERAPIE

BAZIN APĂ SĂRATĂ

SAUNĂ

Sala gimnastica :

BICICLETĂ ERGONOMICĂ

GANTERE

BANDĂ ALERGARE

EXTENSOARE

STEPER

SALTELE

SPALIERE

Cura in afara unitatii: lacul şi plaja pentru ungeri cu nămol şi aerohelioterapie.

Atracții și evenimente în apropiere

Băi
  • Care este prețul mediu pe noapte la Hotel Perla?

    Prețul mediu al camerei la Hotel Perla este 5,0 $. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Care sunt modalitățile de plată acceptate?

    Modalități de plată acceptate la Hotel Perla: Cash (RON), Virament bancar, VISA / Mastercard, Tichet de vacanță (Sodexo, Up, Edenred), Card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) și Voucher Travelminit. Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Se poate plăti cu vouchere de vacanță?

    Da, poți plăti pentru această cazare folosind tichete de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) sau card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred). Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Cum pot utiliza voucherele de vacanță prin Travelminit?

    Trimite solicitare/rezervare cazărilor alese, menționând din start, că vei achita cu tichete de vacanță sau cu cardul de vacanță. După rezervarea reușită, trimite tichetele de vacanță către Travelminit! În cazul cardurilor de vacanță este nevoie numai să trimiți un acord de debitare a cardului.
  • Cum să trimit tichetele de vacanță către Travelminit?

    Ai două opțiuni: a) Trimitere prin curier, ex: FAN Courier (021-9336), la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, 400267 Cluj-Napoca, Str. Gării, Nr. 21, D1/1B. Poți comanda un curier aici, acesta va livra tichetele de vacanță către Travelminit. b) Trimitere prin Prioripost de la orice oficiu poștal din România, la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, CP 335, OP 1, Cluj-Napoca. Numărul nostru de telefon (de dat curierului / de sunat în legătură cu tichete): +40-364-431-800. Scrie pe plic numărul rezervării.
  • Cum plătesc cu card de vacanță către Travelminit?

    Ai două opțiuni: a) Plată online cu cardul de vacanțărecomandat! b) Plată prin trimiterea unui acord de debitare card semnat – 1. Descarcă formularul aici! 2. Printează-l! Dacă nu ai această posibilitate, poți să-l scrii cu mâna. 3. Completează-l cu datele tale și semnează-l! Model de completare aici. 4. Trimite-l către Travelminit, scanat sau fotografiat! Prin e-mail la adresa info@travelminit.ro. La Subiect să scrii: Acord de debitare {număr de rezervare}. 5. Travelminit va debita suma acordată pe cardul tău în cel mai scurt timp posibil, în funcție de volum. Pentru plata reușită, cardul trebuie activat!
  • Cum să-mi activezi cardul de vacanță?

    Activarea se face din aplicația cardului sau sunând la firma emitentă. Instrucțiuni pentru activare "card de vacanță" aici: Activare card de vacanță Sodexo, Activare card de vacanță Up, Activare card de vacanță Edenred.
  • Ce tipuri de camere pot fi rezervate?

    Tipuri de camere la Hotel Perla care poate fi rezervate sunt: Cameră cu 2 paturi cu balcon, Cameră Superior cu 2 paturi, Apartament cu balcon și Apartament Superior cu balcon. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Ce tipuri de mese oferă și la ce preț?

    Hotel Perla oferă următoarele tipuri de mese: Mic dejun (4,2 $/pers/zi), Demipensiune (12,4 $/pers/zi) și Pensiune completă (17,4 $/pers/zi). Accesează prețurile detaliate!
  • Când se poate ocupa și părăsi cazarea?

    Cazarea se ocupă de la ora 14 și se părăsește cel târziu la ora 12. Accesează condițiile de rezervare a cazării!

Despre noi · Contact

Protecția datelor · Informare despre cookie-uri · Termeni și condiții · Contract cu turistul · Licență de turism · Brevet de turism · Polița de asigurare · ANPC · SOL

Cont pentru oaspete · Înscriere la newsletter · Cumpărare Voucher Travelminit · Tichete de vacanță · Card de vacanță · Promoții Travelminit

Oferte Balneo Romania · Cabană Transilvania · Cereri pentru grupuri · Sală de conferințe · Pârtii de schi România 2021 · Cazare România · Cazare București · Cazare Transilvania · Cazare Cluj-Napoca · Cazare Brașov · Cazare Sinaia · Cazare Bușteni · Cazare Mamaia · Cazare Vama Veche · Cazare Eforie Nord · Cazare Ținutul Secuiesc · Cazare Lacul Roșu · Cazare Cheile Bicazului · Cazare Lacul Ursu · Cazare Salina Praid · Cazare Piatra Secuiului · Cazare Lacul Sfânta Ana · Cazare Cheile Turzii · Cazare Praid · Cazare Rimetea

Admin cazări · Promovare unitate de cazare · Sistem rezervări directe (ReDi) · Mentorul te ajută

Admin afiliați · Program de parteneriat affiliate

Modalități de plată · Mastercard · VISA · Maestro · Virament bancar · Voucher Travelminit · Vouchere de vacanță · Sodexo · Up · Edenred · Secured by PositiveSSLMastercardVISAMaestroVirament bancarVoucher TravelminitSodexo tichet de vacanță, Sodexo card de vacanță, Sodexo voucher de vacanțăUp tichet de vacanță, Up card de vacanță, Up voucher de vacanțăEdenred tichet de vacanță, Edenred card de vacanță, Edenred voucher de vacanțăSecure SSL encryption

© 2013-2021 Travelminit Îți rezervăm cazarea