Condiţiile de publicitate - exemplu de contract (draft)

Atenție! Condiția de publicitate alăturată este doar un exemplu de contract (draft). Contractul original, completat cu datele parților contractuale se emite în momentul înregistrării. Cu ajutorul acestui exemplu, partenerul are posibilitatea de a citi condițiile impuse. Momentan, partenerii noștri pe linkul de mai jos pot să acceseze oricând condițiile de publicitate actuale : https://travelminit.ro/ro/admin/contracte

1. Introducere

1.1. Administratorii sistemului de rezervare online Travelminit, prin prezentele condiţii de publicitate, intenţionează să asigure un mediu reglementat în colaborare, pe termen lung, împreună cu Partenerii (proprietarii unităților de cazare), în care ambele părţi cunosc exact posibilităţile şi regulile. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele condiții de publicitate pentru a le înțelege, deoarece respectarea lor este obligatorie. Considerăm că aceasta va fi baza cooperării loiale și de succes.

2. Informații generale și definiții

2.1. Societatea comercială „TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.R.L.” (Sediu: 400267 Cluj-Napoca, Str. Gării, Nr. 21, în Liberty Technology Park, corpul D, intrarea D1, biroul 1B, Jud. Cluj, Romania; Nr. reg. com.: J12/546/15.02.2018; CUI: RO38869249), în continuare “Travelminit” are dreptul de a opera servicii de publicitate şi de rezervare de cazare pe paginile web "www.travelminit.eu", "www.travelminit.hu", "www.travelminit.ro",” www.travelminit.com”, precum şi pe alte pagini partenere.

2.2. Clientul, care se înregistrează în sistemul Travelminit, publică anunţuri de cazări, utilizează sistemul de publicitate şi rezervare online, în continuare “Proprietar”, ia în considerare şi acceptă condiţiile de publicitate detaliate în următoarele paragrafe.

2.3. Pentru compresie, toate persoanele fizice sau juridice, care trimit interesare/rezervare unităţilor de cazare prin sistemul Travelminit (pagina web, telefon, e-mail sau orice alte metode de contact) , şi care într-adevăr beneficează de serviciile oferite de Proprietar, vor fi numite în continuare “Client”.

2.4. Sistem de publicitate şi de rezervare: Sistemul şi platforma online şi/sau offline operată de Travelminit, prin intermediul căruia Proprietarul pune la dispoziţie serviciile oferite, şi prin care Clientul solicită serviciile oferite de Proprietar.

2.5. Obiectul contractului: Travelminit asigură Proprietarului accesul la sistemul de publicitate şi rezervare în conformitate cu aceste condiţii.

2.6. Aceste condiţii de publicitate, reprezentând contractul de colaborare (în continuare “Condiţii de publicitate”) asigură relaţia contractuală între Travelminit şi Proprietar. Acest contract este acceptat/intră în vigoare în format electronic la momentul înregistrării. “Confidenţialitate” (https://travelminit.ro/ro/confidentialitate) şi “Termeni şi condiţii generale” (https://travelminit.ro/ro/termenii-si-conditiile) trebuie interpretate şi utilizate ca și complementarele Condiţiilor de publicitate.

2.7. Travelminit îşi rezervă dreptul de a încheia un contract suplimentar/semnat şi ştampilat/completat, pe lângă contractul electronic. Activarea anunţului şi garantarea serviciilor poate fi legat de contracte suplimentare/semnate şi ştampilate/completate.

2.8. Condiţiile de publicitate pot fi modificate de Travelminit oricând, fără justificare, cu obligaţia de a-l pune la dispoziţia Proprietarului cu 5 zile înainte de intrarea acestuia în vigoare. Există două moduri pentru a accesa Condiţiile de Publicitate modificate: (a) Travelminit anunţă Proprietarul prin e-mail, la adresa de contact introdusă la momentul înregistrării (b)  Proprietarul are acces non-stop la versiunea actuală şi la cele anterioare intrând în contul său propriu, la meniul “Documente”. În cazul în care Proprietarul nu este de acord cu modificările referitoare la Condiţiile de publicitate, are posibilitatea să procedeze conform punctului 11.

3. Informații referitoare la conținutul ofertelor de cazare

3.1. Travelminit va publica anunțurile Proprietarilor (încărcate pe platforma de administrare a unităţilor de cazare) pe interfața Travelminit, cu scopul de a promova serviciile oferite de cazarea Proprietarului.

3.2. Proprietarul poate să încarce pe site-ul Travelminit doar anunțuri referitoare la cazări, care nu au caracter abuziv din nici un punct de vedere. Toate informaţiile, imaginile și alte documente trebuie să-i aparțină persoanei care le postează, informațiile descărcate nu pot încălca drepturile de autor. Proprietarul este singurul responsabil pentru materialele încărcate, față de oricare organism autoritar.

3.3. Este responsabilitatea Proprietarului să furnizeze corect și să actualizeze informaţiile aferente cazării înregistrate, ceea ce pot fi efectuate pe platforma de administrare creată pentru Proprietar, aceasta fiind disponibilă 24 de ore din 24 și protejată cu parolă. Informațiile referitoare la anunț trebuie să fie actualizate cu cea mai mare precizie și în mod cât mai detaliat.

3.4. În fiecare caz, Proprietarul își asumă responsabilitatea pentru materialele încărcate. Toate acestea se referă mai ales în cazurile când anunțul încărcat de Proprietar nu corespunde condiţiilor reale. Proprietarul își asumă responsabilitatea pentru reclamaţiile de acest tip și pentru cererile de despăgubire.

3.5. Toate anunțurile cazărilor noi vor fi publicate pe site-urile Travelminit după moderare/verificare. Modificările anunțurilor deja active vor fi moderate ulterior. Scopul moderării este îmbunătățirea calității, Travelminit însă nu-și asumă responsabilitatea pentru veridicitatea conținutului anunțurilor. Travelminit poate suspenda în mod unilateral, publicarea anunțurilor incomplete.

3.6. Proprietarul unității de cazare își asumă răspunderea că va asigurara serviciilor indicate la preţurile stabilite pe site-ul Travelminit pentru Client. Proprietarul indică costurile suplimentare în Condițiile de rezervare, introduce și oferă prețurile brute (cu TVA) referitoare la anunțurile sale.

3.7. În cazul tuturor rezervărilor finalizate cu succes, Travelminit invită Clientul să formuleze ulterior evaluări și comentarii cu privire la serviciile primite.  Aceste opinii vor fi verificate de către Travelminit pentru a elimina conținutul jignitor, limbajul vulgar și/sau incitarea violenței, în același timp, Travelminit publică nemodificat opiniile obiective trimise de Clienți, lângă informaţiile referitoare la locurile de cazare încărcate de Proprietar. Travelminit nu modifică conținutul opiniilor și evaluările cazărilor din interese proprii, nici la cererea Proprietarului.

3.8. În cazul anunțurilor încărcate de Proprietar, Travelminit nu afișează datele directe de contact ale Proprietarului (număr de telefon, adresă de e-mail, propriul website, etc). De asemenea, este interzis Proprietarului de a furniza date de contact sau să indice informaţii referitoare la acestea (de exemplu în descrierea cazării proprii). Comunicarea între Proprietar și Client (rezervări, interesări, acorduri scrise) se realizează numai prin sistemul Travelminit până la momentul confirmării. După finalizarea rezervării, Travelminit trimite datele directe ale Proprietarului pentru Client, și viceversa (numărul de telefon, adrese, numele persoanei de contact). Adresa de e-mail nu va fi schimbată între părți din motive de confidențialitate și de comunicare, însă Travelminit asigură o platformă pentru mesaje pentru Proprietar și Client, ca să îi ajute și să înregistreze eficient convorbirile scrise.

4. Coordonarea interesărilor, rezervărilor, renunțărilor

4.1. Travelminit oferă posibilitatea pentru rezervări temporare de cazare pe baza interesărilor (solicitare de ofertă) online, printr-o platformă și prin telefon, în acelaşi timp își rezervă dreptul de a introduce posibilitatea ”rezervării de camere cu o confirmare imediată” și/sau ”rezervării serviciilor în pachet cu o confirmare imediată”.

4.2. Explicația rezervării făcute pe baza unei solicitări de ofertă:

  • Pasul 1: Clientul își exprimă dorința de a rezerva cazarea Proprietarului prin sistemul Travelminit pe baza unei solicitări de ofertă sau pe baza interesării.
  • Pasul 2: Proprietarul poate să respingă o rezervare (solicitare de ofertă) (în cazul lipsei de disponibilitate sau din alte motive) sau poate să trimită o ofertă cu termen limitat (indicând data disponibilității, prețul total, distribuirea camerelor, condițiile de rezervare și alte informații relevante). Oferta nu reprezintă o rezervare finalizată. Clientul are posibilitatea de a decide dacă vrea să accepte oferta primită de Proprietar sau nu.
  • Pasul 3: Pentru finalizarea rezervării, oferta primită trebuie să fie acceptată de Client.
  • Pasul 4: În cele din urmă, Proprietarul trebuie să confirme rezervarea (să ia la cunoștință).

4.3. În cazul rezervării făcute pe baza unei solicitări de ofertă, Proprietarul calculează prețul serviciilor solicitate de Client (la solicitarea cazării numai prețul de cazare, în cazul unei pensiuni complete și prețul meselor trebuie calculată). Oferta trebuie să conțină toate preţurile serviciilor solicitate și oferite (cu excepția taxei de ședere), acestea trebuie introduse la valoarea finală în confirmarea  rezervării. Nu este permisă trimiterea ofertelor contradictorii sau cu sume mai mici, cu scopul de a reduce comisionul, nici neglijarea trimiterii sumei totale sau a unei oferte nule.

4.4. În cazul rezervării făcute pe baza unei solicitări de ofertă, Proprietarul cazării publicate este obligat să rețină serviciile pe care le oferă el însuși pentru Client, până la expirarea perioadei de valabilitate stabilită la trimiterea ofertei (care se stabilește între 1 și 10 zile prin decizia individuală a Proprietarului).  În acestă perioadă, serviciile oferite îi revin Clientului. În cazul în care Proprietarul nu poate garanta serviciile pe care le-a oferita anterior, se obligă să ofere Clientului un serviciu înlocuitor de același nivel, sau – fără a avea pretenții de plată a diferenței de la Client – de un nivel mai înalt. Și în acest caz, Travelminit își rezervă dreptul la comisionul de rezervare. În cazul rezervărilor făcute pe baza unei solicitări de ofertă, serviciile (oferta de preț) oferite de Proprietar trebuie susținute timp de cel puțin 24 ore pentru Clientul respectiv, sistemul de rezervare la Travelminit nu oferă posibilitate de a stabili un termen mai scurt.

4.5. Asistență telefonică la rezervări pe baza cererii de oferte: Pentru simplificarea procesului de rezervare și pentru îmbunătățirea experienței clienților, Travelminit asigură pentru Clienţii săi posibilitatea de a rezerva cazare prin serviciul de asistență telefonică. În cazul unei rezervări telefonice, personalul de la Travelminit contactează Proprietarul cazării publicate prin telefon (în loc de cerere scrisă), și cere data, când cazarea este liberă, prețul și alte condiții de rezervare. Informațiile furnizate în conversația telefonică de către Proprietar vor fi transmise Clientului. Dacă Clientul acceptă oferta primită prin telefon, Travelminit va elibera o confirmare de rezervare pentru ambele părți (Proprietar și Client), prin care rezervarea va fi considerată finalizată. Informațiile principale ale rezervării apar întotdeauna în confirmarea de rezervare în scris. Dacă Proprietarul observă greșeli în confirmarea eliberată, trebuie să informeze imediat site-ul Travelminit.

4.6. Pentru o experiență mai bună și o cooperare mai eficientă, Proprietarul este obligat să răspundă imediat la toate interesările sau solicitările de rezervare care au fost trimise de Travelminit, în 24 de ore (inclusiv weekendul). În cazul cererile de rezervare (interesările sau rezervările imediate) care nu au primit răspuns în 24 de ore, Travelminit își rezervă dreptul de a refuza aceste cereri automat, fără vreo notificare prealabilă și de a recomanda Clientului o altă unitate de cazare. În cazul în care Proprietarul omite de patru ori termenul de o zi lucrătoare, Travelminit are dreptul la rezilierea imediată a contractului. În cazul interesărilor sau rezervărilor nerăspunse în 24 de ore, Travelminit își asumă dreptul de a-l contacta pe Proprietar prin e-mail, telefon, SMS, fax sau prin alte mijloace de comunicare.

4.7. O solicitare de ofertă este considerată rezervare finalizată dacă Proprietarul o confirmă prin e-mail, SMS, telefon sau pe platforma de administrare a cazării, și toate trei părțile (Clientul, Proprietarul, Travelminit) cunosc circumstanțele, serviciile oferite și prețul lor, care reprezintă obiectul rezervării. Toate rezervările finalizate (după cum este descris mai sus) sunt considerate rezervări valabile și Proprietarul este obligat să plătească comision pentru Travelminit, cu excepția cazului în care Clientul a anulat rezervarea în prealabil sau Clientul nu și-a ocupat locul de cazare respectiv.

4.8. Proprietarul are dreptul de a cere avans/acont pe parcursul ofertei/rezervării. Detaliile legate de solicitarea avansului/acontului, sunt precizate în următoarele paragrafe.

4.9. Pe platforma Travelminit, Proprietarul este nevoit să stabilească valoarea avansului/acontului solicitat de la Client în cazul rezervării finalizate cu succes. Valoarea avansului/acontului poate fi stabilită de către Proprietar în procent sau în valoare absolută. Suma avansului/acontului stabilită în prealabil pe platforma Travelminit, menționată în anunțul cazării, stabilește suma avansului/acontului pe care Proprietarul o poate solicita de la Client în cazul rezervării. În situații speciale (rezervare de grup, rezervare pe termen lung, etc.), pe parcursul rezervării, Proprietarul are posibilitatea de se abate de la suma avansului/acontului prestabilit, în cazul în care această abatere este justificată în favoarea Clientului.

4.10. Proprietarul trebuie să stabilească pe platforma Travelminit datele necesare pentru plata avansului (ex. metoda de plată a avansului/acontului, contul bancar, etc.), pentru ca după fiecare rezervare finalizată cu succes, Travelminit să transmită aceste date către Client. Proprietarul permite site-ului Travelmint, ca după confirmarea rezervării, acesta să trimită automat datele necesare către Client, pentru plata avansului/acontului.

4.11. Proprietarul trebuie să stabilească pe platforma Travelminit cât timp are la dispoziție Clientul pentru achitarea avansului/acontului, după confirmarea rezervării. Pentru menținerea rezervării, Clientul trebuie să achite suma în timpul pus la dispoziție. În cazul în care Clientul nu efectuează plata avansului/acontului în timpul stabilit, Proprietarul are dreptul de a anula rezervarea. În cazul în care Proprietarul anulează rezervarea, are obligația de a anunța Clientul și site-ul Travelminit despre acest fapt. În cazul în care o rezervare este anulată din cauza neplătirii avansului/acontului, Proprietarul nu este obligat să plătească comisionul, atâta timp cât acesta anunță site-ul Travelminit în 72 de ore de la anularea rezervării, iar Travelminit a admis acest fapt.

4.12. Proprietarul trebuie să stabiliească pe platforma Travelminit termenii de rezervare și/sau anulare pentru unitatea administrată de acesta. Proprietarul poate avea pretenții către Client (ex. anulare întârziată, neprezentare, etc.) doar în cazul în care pe platforma Travelminit termenii de rezervare și anulare au fost corect completate pentru respectiva unitatea de cazare. În cazul în care lipsesc termenii de anulare pentru respectiva unitate de cazare, intră în vigoare termenii standard Travelminit de anulare, care spun că Clientul poate anula rezervarea gratuit (fără penalități), oricând. În cazul în care Proprietarul solicită de la Client avans/acont, în termenii de anulare trebuie precizate cazurile când această sumă poate fi cerută înapoi și în care cazuri nu.

4.13. În cazul rezervării făcute pe baza unei solicitări de oferte, divulgarea informațiilor destinate pentru contactare directă de către Client (de ex. număr de telefon, adresă e-mail, adresă Internet), adică insistare/ referirea asupra contactării directe, prin care Clientul poate contacta Proprietarul, astfel eludând site-ul Travelminit, reprezintă o încălcare gravă a contractului. În cazul în care își dă seama de o activitate similară, Travelminit are dreptul de a înceta imediat relația cu Proprietarul, și are dreptul de a valida valoarea comenzii actuale sub formă de comision, chiar și în cazul în care rezervarea actuală nu a fost făcută prin sistemul Travelminit.

4.14. Constituie încălcare contractuală gravă, silirea Clientului de a renunța ulterior la rezervare, cu scopul de a evita achitarea comisionul. În cazul în care își dă seama de o activitate similară, Travelminit are dreptul de a înceta imediat colaborarea cu Proprietarul, și își asumă dreptul pentru comisionul după rezervarea respectivă.

4.15. În cazul în care Clientul anulează rezervarea făcută prin sistemul Travelminit la Proprietar (de exemplu prin telefon, e-mail sau personal), Proprietarul este obligat să informeze site-ul Travelminit despre anularea rezervării, în 72 de ore.

4.16. În cazul în care Clientul nu se prezintă la locul cazării (no-show) până la ora 23:59 în ziua stabilită pe parcursul rezervării, Proprietarul este obligat să informeze pe Travelminit în 72 de ore (de la data sosirii), ca rezervarea să fie anulată ulterior în sistemul de comisioane. Neprezentarea clientului poate să fie anunțată prin e-mail, telefon sau în confirmarea de rezervare. După neprezentările neanunțate în 72 de ore, Travelminit va factura comisionul pentru rezervare.

4.17. Pe parcursul rezervărilor de cazare făcute în sistemul Travelminit, se încheie un contract direct exclusiv între Proprietar și Client (prin aceasta se stabilește un raport juridic între ei). Proprietarul îl împuternicește pe Travelminit să creeze o relație contractuală pentru a efectua rezervările cazărilor temporare, și îl recunoaște pe Client ca parte contractantă. Datele de bază ale relației vor fi definite în confirmarea de rezervare și în fișa rezervării. Reclamațiile, nemulțumirile Clientului se rezolvă direct cu Proprietarul, Travelminit se distanțează de aceasta, în același timp însă poate să le oferă ajutor părților în rezolvarea problemei respective.

5. Garanția prețului Travelminit (garantarea celui mai bun preț)

5.1. Pentru a-i satisface nevoile Clienţilor într-un mod corect și competitiv, şi pentru a asigura un trafic semnificativ pentru Proprietari, Travelminit foloseşte regula “garanţia preţului” (cel mai mic preţ garantat) care este obligatoriu Proprietarilor.

5.2. Garanția prețului: prețul serviciilor oferite de către Proprietarul cazării, indicat în sistemul Travelminit, nu poate să fie mai mare decât cel care este indicat pe propriul website al cazării sau pe alte site-uri de anunțuri. Garanția prețului este interpretată și validată dacă se îndeplinesc următoarele condiții:

  • prețul se referă la aceeași unitate de cazare/tip de cameră (de ex. cameră, apartament etc.)
  • în cazul rezervării referitoare la aceeași dată de sosire și perioadă de rezervare;
  • în cazul serviciilor și condițiilor de același tip (de ex. numai cazare, demipensiune, ofertă de pachete, condiții de anulare, etc.);
  • în cazul rezervării pentru aceeași zi (de la data rezervării făcute pe site-urile Travelminit);
  • în cazul în care rezervarea nu s-a realizat în cadrul ”membrii clubului”, ”programului de loialitate”, ”cupoanelor” sau altor ”promoții speciale stabilite de proprietari”;
  • cazarea mai este disponibilă și poate fi rezervată online la preț mai redus (deci nu este rezervare offline).

5.3. Este obligația Proprietarului să respecte garanția prețului în sistemul Travelminit după condițiile menționate mai sus.

5.4. Proprietarul îndeplinește cerințele Clientului în cazul în care nu a respectat garanția prețului în sistemul Travelminit, adică dacă se poate găsi un preț mai mic altundeva, este obligat să reducă prețul indicat pentru Clientul.

5.5. Dacă garanția prețului nu este respectată, Travelminit își asumă dreptul de a suspenda temporar sau definitiv contul de utilizator al Proprietarului.

6. Codurile promoţionale/vouchere Travelminit şi acceptarea promoţiilor

6.1. Travelminit poate asigura diferite tipuri de promoţii (ex. cupoane, reduceri de preţi, nopţi cadou etc.) Clientului. Promoţiile pot fi definite în procente sau în sume concrete.

6.2. Voucherele asigurate Clientului de Travelminit sunt valabile pentru toate ofertele de pe site-ul Travelminit.

6.3. Proprietarul este de acord cu acceptarea  voucherelor în cazul rezervărilor primite prin intermediul Travelminit, astfel încât valoarea voucherului va fi decontat de Travelminit. (Exemplu: Suma finală a unei rezervări este 1000 RON, iar Clientul are un voucher de 50 RON pe care-l validează la momentul rezervării. În acest caz, Clientul plăteşte 950 RON Proprietarului, iar cei 50 de RON vor fi achitaţi de Travelminit, după plecarea Clientului. Astfel, Proprietarul va primi suma totală de 1000 RON, deci Clientul va plăti 950 RON, Travelminit va plăti 50 RON.)

6.4. Valoarea voucherului va fi achitată de Travelminit către Proprietar, după plecarea Clientului (luna următoare). Există două modalități pentru efectuarea plăţii: (a) prin transfer bancar, în cazul în care Proprietarul trimite o factură pentru Travelminit, (b) sau prin egalarea soldului de comision (deci Proprietarul va plăti cu atât mai puţin comision pentru Travelminit). Modalitatea de plată va fi clarificată de Proprietar, după trimiterea confirmării de rezervare.

6.5. Proprietarul îşi asumă, că în nici un caz nu va cere de la Client să achite valoarea voucherului oferit de Travelminit. Proprietarul în fiecare caz ia în considerare preţul de pe confirmarea rezervării, şi la momentul în care Clientul plăteşte suma finală, el va cere suma corectă.

7. Promoţiile oferite de Proprietar şi pachete

7.1. Travelminit asigură Proprietarului oportunitatea de a promova pachetele turistice, sejururi, promoţii periodice, reduceri de preţ. Pentru promoţiile şi pachetele turistice oferite de Proprietar sunt valabile aceste Condiţii de publicitate.

8. Comisoane, taxe de publicare și termeni de plată

8.1. Travelminit afișează gratuit anunțurile de cazare încărcate de Proprietar în sistemul de rezervare online (nu avem taxă de activare, taxă de înregistrare sau taxă anuală), însă se facturează un comision către Proprietarul cazării după toate rezervările efectuate cu succes, aceasta reprezentând contravaloare serviciilor.

8.2. Valoarea comisionului în cazul cazărilor din România:

  • (a) pentru persoanele juridice care sunt înregistrate ca plătitoare de TVA, comisionul este de 12% net (14,28% brut, include TVA),
  • (b) pentru persoanele fizice sau persoanele juridice care nu sunt înregistrate ca plătitoare de TVA, comisionul este de 10,084034% net (12% brut, include TVA).

Valoarea comisionului este calculat conform sumei totale brute prezente în confirmarea de rezervare. Comisionul nu este adăugat la suma totală a rezervării, ci este retrasă din aceasta.

8.3. Travelminit, prin examinare individuală, prin acordul prealabil al Proprietarul și/sau completarea contractului, poate stabili un nivel diferit al comisionului decât cel standard.

8.4. Obligația de a plăti comision se referă și la serviciile de alimentație (mic dejun, masă, cină și alte mese), precum și la alte servicii solicitate de către Client (de ex. folosirea wellness-ului, folosirea Internetului, taxă de parcare, taxă de curățenie, închiriere sală sau alte servicii).

8.5. Pentru taxa de turism locală nu trebuie plătit comision, astfel Travelminit recomandă Proprietarilor să nu introducă aceste sume în suma finală ce urmează să fie plătită, stabilită pe parcursul procesului de rezervare.

8.6. Negocierea comisionului: Proprietarul cazării publicate primește șansa de a anunța site-ul Travelminit despre neprezentarea Clientului (no-show) în 72 de ore (trei zile) de la data sosirii, sau despre modificarea numărului clienților sosiți (precum și despre detaliile prețului) în 72 de ore (trei zile) de la data plecării. Proprietarul poate să transmită aceste date pe platforma online, prin telefon sau prin e-mail. Dacă Proprietarul nu anunță site-ul Travelminit în 72 de ore, comisionul va fi facturat și trebuie să fie plătit, pe baza confirmării de rezervare.

8.7. Travelminit facturează valoarea comisionului în fiecare lună către Proprietar, dacă valoarea totală a comisionului pentru perioada anterioară este de minim 15 RON. Comisionul mai mic decât această sumă se facturează într-o perioadă de 2-6 luni. Comisionul unei rezervări reușite în luna/ perioada anterioară, trebuie să fie plătită pe baza facturii proforme pentru Travelminit, pe parcursul primelor 5 zile lucrătoare ale lunii. Comisionul trebuie să fie plătit pe baza datelor din factura proformă, trimisă în e-mail de către Travelminit. După efectuarea plății, Travelminit trimite o factură fiscală pentru Proprietar, tot în e-mail.

8.8. Pe baza politicilor de plată în avans aplicate de către Proprietar în momentul rezervării, Travelminit determină 2 tipuri de perioade de facturare:

  • (a) facturarea comisionului după plecarea Clientului: în cazul în care Proprietarul în momentul rezervării solicită de la Client plata unui avans/acont în valoare de 0-10%, următoarea lună după plecarea Clientului, Travelminit facturează comisionul;
  • (b) facturarea comisionului după primirea avansului/acontului: în cazul în care Proprietarul în momentul rezervării solicită de la Client plata unui avans/acont mai mare de 10%, Travelminit facturează comisionul în următoarea lună după data confirmării de rezervare. Comisionul este facturat de către Travelminit în următoarea lună de la data confirmării de rezervare, în cazul în care (b1) acesta are dovada că Clientul a achitat suma avansului/acontului și/sau între data confimării de rezervare și data facturării au trecut cel puțin 15 zile.

8.9. Travelminit restituie comisionul către Proprietar, în cazul în care comisionul a fost achitat datorită facturării de tip "b", iar rezervarea a fost anulată mai târziu sau clientul nu s-a prezentat. Travelminit înapoiează suma comisionului achitat de Proprietar în forma unor credite.

8.10. Proprietarul este obligat să plătească taxă, comision pentru serviciile Travelminit (rezervare transmisă cu succes, perioadă de promovare oferită, alt serviciu comandat anterior). În cazul în care Proprietarul nu plătește comisionul până la data scadenței, Travelminit poate să impună o taxă de întârziere/neglijare pentru Proprietarul cazării. Taxa de întârziere este 10% pe lună a sumei facturate la început. Travelminit își rezervă dreptul de a angaja o firmă de recuperare pentru achitarea datoriei mai vechi de 2 luni, în acest caz, costurile de recuperare vor fi suportate de Proprietarul cazării. Din cauza întârzierii plății de comision, anunţul de cazare poate să apară mai jos pe lista rezultatelor de căutare.

8.11. Travelminit își asumă responsabilitatea de a publica anunțurile doar dacă costurile au fost achitate. În cazul în care costul/ costurile serviciului/ serviciilor nu au fost plătite, Travelminit poate suspenda publicarea anunțurilor, și poate să inactiveze contul de utilizator al Proprietarului.

8.12. Creditul este utilizat pentru a ține evidența între datoriile/restanțele dintre Travelminit și Proprietari. Soldul pozitiv arată datoria firmei Travelminit către Proprietar, iar soldul negativ arată datoria Proprietarului către Travelminit. Creditele sunt decontate lunar de Travelminit, odată cu facturarea comisionului în cazul în care suma decontată este una pozitivă (comisionul și creditul în ansamblu). Proprietarul are posibilitatea de a solicita suma decontată de la Travelminit, în cazul în care acesta are datorie către Proprietar. Cu emiterea unei facturi, Proprietarul poate solicita decontarea datoriei. În forma unor credite,Travelminit poate credita către Proprietar compensații, campanii promoționale, vouchere utilizate de către Client în urma rezervării.

8.13. Dacă anterior, întârzierea plății s-a mai întâmplat, Travelminit poate să oblige Proprietarul cazării să plătească un fond de garanție (ca un tip de asigurare împotriva pierderilor financiare) pentru continuarea cooperării. Dacă nu există nici o datorie, după anularea/ denunțarea contractului de cooperare, depozitul va fi rambursat integral Proprietarului. Valoarea fondului de garanție este egală cu dublul mediei facturilor de comision eliberate anterior. În cazurile speciale, Travelminit poate să ceară un depozit mai mare, dacă crește numărul rezervărilor sau Proprietarul nu își achită plățile.

9. Prestarea serviciilor Clientului

9.1. Proprietarul este obligat să rețină serviciile oferite (de ex. rezervarea camerei) anterior Clientului până la sfârşitul (până la ora 23:59) zilei de sosire și în cazul ocupării cu întârziere, în acelaşi timp Travelminit recomandă Proprietarului, să contactează Clientul în ziua sosirii pentru precizarea timpul sosirii.

9.2. Proprietarul este obligat să asigure serviciile comandate (cazare, masă, etc.) Clientului conform informațiilor scrise în confirmarea de rezervare și publicate în fișa anunțului de cazare. Dacă Proprietarul, dintr-un motiv sau altul, nu poate să asigure serviciile comandate anterior (suprarezervări/overbooking, probleme de întreținere, lipsă de personal sau din alte motive) este obligat, să:

  • asigure Clientului în 30 de minute de la timpul sosirii o cazare de aceeași/de mai înaltă calitate în apropiere;
  • acopere cheltuielile extra care pot rezulta (de ex. în urma prețului mai înalt la noua cazare, cheltuielilor de călătorie, cheltuielilor de comunicare sau altor cheltuieli);
  • plătească comisionul pentru Travelminit.

10. Contacte și colaborări

10.1. Travelminit depune toate eforturile pentru a menține o relație excelentă și eficientă cu partenerii săi (Proprietari), deaceea aceștia sunt contactați întotdeauna prin e-mail, telefon și în unele cazuri personal. Proprietarii acceptă contactele de acest tip.

10.2. Travelminit ajută procedura rezervării prin telefon conform celor scrise în punctul 4.5.

10.3. Travelminit ajută optimizarea ofertelor Proprietarilor pentru o colaborarea mai eficientă. Travelminit poate să contacteze uneori Proprietarii cu scop publicitar sau fiind parte a unei campanii/promoții.

10.4. Travelminit acordă o atenție deosebită la recomandările, opiniile și ideile Proprietarilor referitoare la funcţionarea sistemului, și apreciează observațiile care au scopul de a optimiza sistemul de rezervare online și de a îmbunătății cooperarea. În cazul în care Proprietarul observă o greșeală, așteptăm să ne anunțe, pentru a rezolva problema în cel mai scurt timp.

10.5.Travelminit poate să atribuie distincții pentru cazările deținute de Proprietari pe baza evaluăriilor, opiniilor ulterioare ale Clienților și a factorilor interni de calitate. Travelminit are dreptul să afișeze distincțiile pe website-urile deținute, precum și în materialele promoționale offline și online.

10.6. Travelminit își rezervă dreptul de a menține o relație specială cu Proprietarii cazărilor, în urma căreia anunțul cazările acestora pot beneficia de mai multe afișări.

10.7. Travelminit folosește mai multe canale diferite pentru a populariza serviciile Proprietarilor. Aceste canale pot fi: rezultatele căutării normale, anunțuri de căutări plătite (de ex. Google AdWords, etc.), programe de parteneriat, campanii de e-mail marketing, programe de loialitate, anunțuri gratuite online (de ex. anunțuri pe Facebook), anunțuri offline, apariții în mass-media și alte metode similare pentru câștigarea Clienților. Chiar și fără permisiune, Travelminit are dreptul de a folosi conținutul complet al anunțului încărcat de Proprietar (inclusiv numele, fotografiile) în materialele lui de publicitate și de achiziție clienți.

11. Anularea/denunțarea, durata contractului și alte dispoziții

11.1. Contractul pentru prestarea serviciilor este încheiat pe o durată nedeterminată și este valabil de la timpul înregistrării online sau offline.

11.2. Ambele părți (Travelminit, Proprietar) pot anula contractul după consultare prealabilă. Denunțarea unilaterală a contractului este posibilă numai în cazul nerespectării condițiilor.

11.3. Proprietarul trebuie să ceară suprimarea anunțului și/sau denunțarea contractului de cooperare de la Travelminit prin e-mail (pe adresa de e-mail indicată în meniul Contact). Cererea trebuie să fie trimisă de pe adresa de e-mail de contact, cu care s-a înregistrat și trebuie să conțină: numele anunțului, numele Proprietarului și numărul lui de telefon, precum și motivul denunțării/anulării. Contractul va fi denunțat/anulat definitiv după ce Travelminit a trimis un e-mail de confirmare referitor la acest lucru pentru Proprietar.

11.4. Dacă Travelminit denunţă contractul pentru furnizarea serviciilor, acesta îl informează pe Proprietar în scris (în e-mail), menționând detaliat motivul denunțării.

11.5. În cazul interesărilor, a procesului de rezervare nefinalizat și/sau în cazul comisionului neplătit, contractul poate să fie încetat/reziliat doar dacă rezervările nefinalizate sunt înregistrate și comisionul pentru Travelminit este compensat. În cursul ștergerii/denunțării anunțului, Proprietarul este obligat să răspundă la interesările trimise de Travelminit, să confirme rezervările și să servească ulterior, în mod suficient Clientul pe baza celor confirmate în rezervarea.

11.6. Travelminit poate să denunțe unilateral contractul, dacă suspendă funcționarea website-ului (temporar sau definitiv) din motive economice, tehnice sau juridice, de asemenea poate să modifice oricând website-ul (inclusiv informațiile din anunțuri, exteriorul, designul, structura de funcționare și alte metode) și îl anunță pe Proprietar despre toate acestea. Dacă acesta nu poate fi anunțat în prealabil, trebuie anunțat ulterior. În cazul întreruperilor de funcționare din cauza unor întreţineri tehnice sau a unei dezvoltări, Travelminit nu trimite notificări pentru Proprietari.

11.7. În cazul încălcării prezentului contract acesta poate fi denunțat, cu toate că Travelminit încearcă să remedieze situaţia actuală cu toate mijloacele posibile și să păstreze anunțul/cooperarea.

11.8. Travelminit depune toate eforturile pentru a asigura un trafic semnificativ pentru Proprietari, în același timp însă nu-și asumă responsabilitate pentru rezultate (de ex. pagubă/ daună pentru încurajări, profit nerealizat, etc.), pentru că realizarea traficului depinde într-o mare măsură de oferta, eficacitatea, stabilirea prețurilor și de alte activități ale Proprietarului.

11.9. Confidențialitate: Proprietarul contribuie la principiile confidențialității, potrivit cărora ambele părți păstrează confidențialitatea tuturor datelor personale și informaţiilor de contact, numărul vizitelor, traficul, informaţiilor financiare, planurilor de marketing, informațiile referitoare la clienți, informațiile tehnice, etc.).

12. Extindere

12.1. Prezentele termeni și condiții se aplică în sistemul juridic românesc.

12.2. Numărul versiunii actuale al Condiţiilor de publicitate intrat în vigoare din data de 01.03.2018.

12.3. Subtitlurile apărute în termenii de utilizare nu definesc sau nu descriu complet conținutul părţii respective, acelea sunt considerate numai date de referință. Punctele apărute la subtitluri se suprapun, astfel se interpretează împreună.

12.4. Dacă doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactaţi cu încredere: info@travelminit.ro.

 

ACTIVITATE AGENTIE - Act aditional la contractul Condiții de publicitate generale