Perioada de facturare

Traveminit determină 2 perioade de facturare, care depind de politicile de plată in avans ale proprietarilor:

  • (a) în cazul unui avans solicitat de 0-10%, facturarea se efectuează după plecarea clienților,
  • (b) în cazul unui avans solicitat mai mare de 10%, facturarea se efectuează după primirea avansului de către proprietar (în cazul în care clientul nu se prezintă, Travelminit restituie comisionul către proprietar, astfel proprietarul rămâne cu suma avansului, iar Travelminit nu primește comision după rezervarea neonorată).

În atenția partenerilor înregistrați înainte de data de 31 martie 2016!

Legat de modificărilor condițiilor privind facturarea v-am trimis un e-mail în data de 1 aprilie 2016, iar aceste informații le găsiți și în contul Dvs. propriu de administrator.

Rezumat important (pentru varianta b):

  • facturarea comisionului se face după primirea avansului de către parteneri (când suma solicitată este deja la dispoziția partenerului)
  • dacă rezervarea este ulterior anulată, întreaga sumă a comisionului achitat este restituit pentru parteneri (astfel suma va rămâne ca garanție la cazare)
  • facturarea se efectuează o singură dată pe lună (ca și până acum), nici nivelul comisionului nu se modifică
  • partea administrativă în cazul facturării după primirea avansului este preluată integral de către Travelminit (trimite notificări prin e-mail și toate detaliile privind schimbările efectuate apar în contul administratorului)

Motivul principal al acestor modificări este de a avea posibilitatea de a trimite mai multe rezervări partenerilor noștri. Acest lucru va fi asigurat prin folosirea comisionului pentru mai multe reclame, ceea ce categoric înseamnă mai multe rezervări.

Mai multe detalii despre condițiile de publicitate (contract de colaborare) găsiți în paragrafele 8.8. și 8.9.: http://travelminit.ro/ro/admin/contracte

Cât de utilă a fost această informație?DelocNu preaMi-e totunaSuficientFoartetrimit feedback