Încărcarea pachetelor

După accesarea contului tău la anunțul unității tale de cazare, dând click pe meniul Pachete, adaugă pachet ai posibilitatea de a încărca pachetele promoționale.

Primul pas este să specifici că pachetul este valabil prin bifarea căsuței și prin urmare acesta va apărea în anunțul tău, clienții având astfel posibilitatea de a îl vedea și de a-l solicita.

În cazul în care pachetul este valabil doar până la o anumită dată, te rugăm să specifici această perioadă. După această dată pachetul respectiv nu va mai fi accesibil, clienții nu îl vor mai vedea. Dacă pachetul nu are termen de valabilitate, te rugăm să lași liber spațiul respectiv (de ex. în cazul pachetelor de weekend).

Când un pachet nu mai este valabil sau se termină sezonul la care se referă, tot ce trebuie să faci este să scoți bifa și nu va mai apărea în anunț. Bineînțeles, dacă mai târziu pachetul va deveni valabil, îl poți bifa din nou.

La Tipul pachetului trebuie să alegi ce fel de pachet dorești să încarci, astfel îi vei ajuta pe oaspeți să găsească pachetul dorit potrivit nevoilor lor.

Există mai multe tipuri de pachete: Cu reducere, de Crăciun, Revelion, Ziua Îndrăgostițiilor, Paști, Rusalii, Wellness și Team Building.

În cazul în care pachetul tău nu se potrivește într-o anumită categorie specială, te rugăm să alegi tipul Standard și precizează denumirea evenimentului (de ex.: Pachet de Tăiat de porc, Pachet de toamnă).

Spre deosebire de pachetul Standard, pachetul cu reducere trebuie să conțină o ofertă promoțională, pe care trebuie să o precizezi în procente.

Cu cât mai favorabilă este promoția, cu atât mai mare sunt șansele tale de a mări numărul rezervăriilor și în afara sezonului.

Pachetele cu reducere vor fi folosite de Travelminit în diverse newsletter-uri, pe pagina de Facebook, pe pagina oficială și în alte campanii.

La Denumirea pachetului te rugăm să specifici denumirea pachetului pe care îl încarci, de exemplu.

La Descrierea pachetului este necesar să detaliezi ce conține pachetul respectiv.

La Prețuri și reduceri se trece prețul cel mai favorabil (cel mai mic) calculat pe persoană pe noapte.

Mai jos, la Prețuri se specifică prețul total al pachetului. În cazul în care pachetul are mai multe variante la +adaugă preț ai posibilitatea de a indica care sunt acestea și de a trece prețul pentru fiecare variantă.

După completarea spațiului referitor la prețuri, ai posibilitatea de a adăuga și reduceri în cazul în care dorești să oferi discount copiilor sau unor grupuri. Valoarea discountului poate fi precizat în procente sau în valută.

În final este important să dai click pe butonul salvează pentru ca datele introduse să nu se piardă ci să apară în anunțul unității de cazare.

După ce încarci toate pachetele, vei avea o lista care le va enumera ca tu să le poți vedea și găsi mai ușor. Lista conține denumirea pachetului, prețul/valoarea acestuia, tipul și valabilitatea pachetului, totodată ai posibilitatea de a modifica datele referitoare la pachet sau de a șterge definitiv pachetul.

La Disponibilitate se pot distinge 4 opțiuni:

  • Disponibil - în cazul acelor pachete la încărcarea cărora nu ai specificat data disponibilității.
  • Disponibil pentru o perioadă specificată - în cazul pachetelor la încărcarea cărora ai specificat data disponibilității. După expirarea termenului de disponibilitate pachetul nu va mai fi afișat oaspeților, însă tu vei mai avea posibilitatea de a efectua modificări sau să îl activezi din nou/iar, în cazul în care va fi din nou disponibil.
  • Nu este disponibil - în cazul în care tu însuți debifezi căsuța pentru a anunța că pachetul respectiv nu mai este actual.

La fiecare pachet la care a expirat valabilitatea sau pe care tu l-ai inactivat se pot efectua modificări sau se pot activa ca oaspeții să îl vadă și să aibă posibilitatea de a rezerva pachetul respectiv.

După încărcare pachetele vor fi afișate automat în anunțul unității tale de cazare. Prețurile pachetelor vor apărea după prețurile standarde. Dacă se dă click pe denumirea pachetului, apare descrierea detaliată a acestuia care se află după descrierea detaliată a unității. În cazul în care un pachet corespunde nevoilor unor oaspeți, aceștia îți vor trimite o cerere/interesare.

Cât de utilă a fost această informație?DelocNu preaMi-e totunaSuficientFoartetrimit feedback