• română
  • USD $

Cazare / România / județul Constanța / Eforie Nord /

Hotel Coralis Eforie Nord

+ 35 poze

Complex Coralis este situată în staţiunea Eforie Nord de la Marea Neagră, la 200 de metri de o plajă de nisip şi la 150 de metri de Lacul Belona.

Această unitate de cazare este inclusă în programul rezervare fără avans sau cu anulare gratuită.

Hotel Coralis
Eforie Nord, str. Marii, nr. 6

44.06064, 28.63612

Arată pe hartă




020

doresc ofertăRecomandat în cazul cererilor speciale sau al rezervărilor de grup.




020





Plata



Prin trimiterea cererii de ofertă confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Prin trimiterea rezervării confirmi că ai citit și ai înțeles informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

* Câmpuri obligatorii

Evaluări de la oaspeți reali, care au rezervat cu Travelminit

82%

pe baza de 24 evaluări

Calitate/preț81%

Condiții81%

Curățenie83%

Personal84%

Locație88%

Masă81%


acum 9 zile
cu familie
scop de relaxare

 

100%


acum 19 zile

Totul a fost bine.

91%


acum 20 zile
cu familie
scop de relaxare

 

61%


acum o lună

 

56%


acum o lună
cu familie
scop de relaxare

Organizare

Parcare

90%

+ 19 opinii


acum 3 luni
cu familie
scop de relaxare

 

93%


acum 3 luni
individual
scop de relaxare

 

90%


acum 3 luni
individual
scop de relaxare

Curatenie,personal amabil, bucatarie buna.

Pret cazare.

87%


acum 10 luni
cu familie
scop de relaxare

 

83%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

74%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

100%


acum un an

 

85%


acum un an
individual
scop de relaxare

 

85%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

Közel a tengerpart, viszonylag csendes környezetben, jól szigetelnek a falak és ablakok!

Az elötte lévő utca rossz és poros.

90%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

98%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

Curatenia a lasat mult de dorit, personalul, cu exceptia receptionerelor, mai debraba plictisit decat ambabil. Presupun ca faptul ca se faceau lucrari de instalatii si ca trotuarele de langa hotel erau sparte, aasa incat imprejurimile aratau dezolant a contribuit destul de mult la starea generala de disconfort.

47%


acum un an

 

97%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

20%


acum un an

Aer conditionat

Au avut eveniment botez cu muzica foarte tare pana la ora 2noaptea

13%


acum un an

 

90%


acum un an
cu prieteni

Curatenia,personalul,mobilierul din dormitor, si finisajul camerelor,cu exeptia insonorizarii

Canapeaua din sufragerie este din secolul trecut,s-a rupt in timp ce incercam sa dormim. Zic incercam pentru ca insonorizarea camerelor este inexistenta practic,auzandu-se toate zgomotele de afara foarte clar si deranjant.

83%


acum un an
cu familie

wi-fi

97%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

97%


acum un an
cu familie
scop de relaxare

 

98%

Condiții

Tip
Persoane67 (32 camere, 32 băi)
Perioada de funcționaredeschis tot timpul anului
Ocuparea cazăriidupă ora 15
Părăsirea cazăriiînainte de ora 12
Accesibil oaspeților cu dizabilităținu
Acceptă animale de companieda · contra cost
Fumatulpermis în unele locuri
Limbi vorbiteromână, engleză, spaniolă
Condiții de rezervare și anulare

30% de achitat ca avans în 14 zile lucrătoare după confirmarea rezervării prin transfer bancar! Diferența rămasă se achită la cazare.

Anulare gratuită cu până la 7 zile înainte de check-in! Se va încasa 30% din prețul total al rezervării în caz de anulare în cele 7 zile dinaintea check-inului.

În caz de neprezentare se va încasa 30% din prețul total al rezervării.

În caz de plată cu vouchere de vacanță (tichet sau card), este necesar să anunțați Travelminit în termenul comunicat (maxim 2 zile lucrătoare de la confirmarea rezervării) cu privire la inițierea plății, în caz contrar rezervarea nu poate fi garantată.

Modalități de platăCash
EURHUFUSDGBPCHF
Virament bancar / PayPal
Virament bancarPayPal
VISA / Mastercard / Maestro / American Express / Discover
VISAMastercardMaestroAmerican ExpressDiscover
Tichete de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Voucher de vacanță / Up Voucher de vacanță / Edenred Voucher de vacanță

Sodexo Voucher de vacanțăUp Voucher de vacanțăEdenred Voucher de vacanță
Card de vacanță · către Travelminit · Mai multe informații
Sodexo Card de vacanță / Up Card de vacanță / Edenred Card de vacanță

Sodexo Card de vacanțăUp Card de vacanțăEdenred Card de vacanță
Voucher Travelminit
Voucher Travelminit

Dotări și servicii

Exterior
  • Teren de joacă
  • Grădină / Curte / Zonă verde
Parcare
  • Parcare
Servicii
  • Masă
  • Internet / WiFi · gratuit
  • Încălzire · gratuit

Măsuri de prevenție COVID-19

Dotări pentru siguranța tuturor
  • Dispenser dezinfectanteAșezarea dispenserului cu gel dezinfectant în spațiile comune (la intrare, pe hol, recepție etc.)
  • Covorașe dezinfectanteAmplasarea de covorașe dezinfectante la intrarea în unitatea de cazare și pe fiecare etaj.
  • Montarea unui plexit la recepțiePanouri de protecție din plexiglas la recepție (între client și recepționer).
  • Marcarea locurilor de așteptareMarcarea și delimitarea zonei de “distanță socială recomandată”.
  • Afișarea mesajelor informativeDespre spălarea corectă a mâinilor, necesitatea distanței sociale, prevenire COVID-19.
Masă
  • Room-serviceOptional
  • Á la carteEliminarea bufetului suedez pentru a evita interacțiunea cu suprafețele comune.
  • Distanță între meseAmplasarea meselor respectând distanța socială (1,5 sau 2 metri).
  • Servire open spaceServire pe terasă, astfel evitând aglomerația în spațiile închise.
  • Olivieră monodozăSare, piper, ulei și oțet servit în ambalaj monodoză.
  • Tacâmuri, pahare de unică folosințăClienții vor primi tacâmuri de unică folosință, astfel evitând atingerea/folosirea obiectelor de către mai multe persoane.
Măsuri preventive pentru siguranța personalului
  • Purtarea de măști și mănușiAngajații poartă mască şi mănuşi pentru a minimiza contactul cu oaspeţii.
  • Instruirea personalului privind igienizareaEducarea personalului privind sporirea atenției asupra curățeniei extreme a zonelor publice și a camerelor.
  • Monitorizarea zilnică: temperatură și stare de sănătateVerificarea zilnică a temperaturii angajațiilor când intră în tură.
Măsuri preventive pentru siguranța oaspeților
  • Monitorizarea temperaturii la check-inMonitorizarea temperaturii a oaspeților la sosire.
  • Mini pachet de igienăLa sosire clientul primește mănuși, măști, servețele umede, loțiune igienizantă.
Procedura check-in / Plată
  • Check-in prestabilitSe anunța telefonic cu o zi înainte ora Chuck-in
  • Solicitare servicii telefonic/onlineIn mapa din camera este nr de telefon din Receptie și restaurant
  • Plată contactless/POSPlată cu card pentru a evita interacțiunea fizică.
Curățenie cu dezinfectanți profesionali
  • A suprafețelor comune (clanțe, întrerupătoare, card de acces etc.)Curățarea suprafețelor comune cu dezinfectante recomandate de autorități.
  • În spații comuneCurățarea spațiilor comune de mai multe ori pe zi (hol, lift, recepție, terasă etc.)
  • Curățenie generală de mai multe ori pe ziAtenție sporită asupra dezinfectării în camerele clienților.

Părerile oaspeților despre măsurile COVID-19

pe baza de 8 evaluări

85%


acum 9 zile
cu familie
scop de relaxare

 

100%


acum 19 zile

Bune

90%


acum 20 zile
cu familie
scop de relaxare

 

80%


acum o lună

 

30%


acum o lună
cu familie
scop de relaxare

Bune

90%


acum 3 luni
cu familie
scop de relaxare

 

100%


acum 3 luni
individual
scop de relaxare

 

90%


acum 3 luni
individual
scop de relaxare

FB

100%

Descriere

Complex Coralis este situată în staţiunea Eforie Nord de la Marea Neagră, la 200 de metri de o plajă de nisip şi la 150 de metri de Lacul Belona. Restaurantul serveşte mâncăruri din bucătăria românească, internaţională si pizzarie. În sezonul estival, dispunem de linie de autoservire, cofetărie, gelaterie. În zonele publice este disponibil acces gratuit la internet Wi-Fi.

Camerele de la Complex Coralis au aer condiționat, TV, minibar, podea din lemn şi baie cu articole de toaletă şi uscător de păr.

De asemenea, complexul oferă parcare gratuită. Lacul Techirghiol şi Gara Eforie Nord sunt la 300 de metri. Constanţa se află la 14 km, iar Aeroportul Mihail Kogălniceanu este la 40 km.

  • Care este prețul mediu pe noapte la Hotel Coralis?

    Prețul mediu al camerei la Hotel Coralis este 22,4 $. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Care sunt modalitățile de plată acceptate?

    Modalități de plată acceptate la Hotel Coralis: Cash (EUR, HUF, USD, GBP, CHF), Virament bancar, PayPal, VISA / Mastercard / Maestro / American Express / Discover, Tichet de vacanță (Sodexo, Up, Edenred), Card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) și Voucher Travelminit. Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Se poate plăti cu vouchere de vacanță?

    Da, poți plăti pentru această cazare folosind tichete de vacanță (Sodexo, Up, Edenred) sau card de vacanță (Sodexo, Up, Edenred). Accesează condițiile de rezervare a cazării!
  • Cum pot utiliza voucherele de vacanță prin Travelminit?

    Trimite solicitare/rezervare cazărilor alese, menționând din start, că vei achita cu tichete de vacanță sau cu cardul de vacanță. După rezervarea reușită, trimite tichetele de vacanță către Travelminit! În cazul cardurilor de vacanță este nevoie numai să trimiți un acord de debitare a cardului.
  • Cum să trimit tichetele de vacanță către Travelminit?

    a) Trimitere prin curier, ex: FAN Courier (021-9336), la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, 400267 Cluj-Napoca, Str. Gării, Nr. 21, D1/1B. Poți comanda un curier aici, acesta va livra tichetele de vacanță către Travelminit. b) Trimitere prin prioripost (!), de la orice oficiu poștal din România, la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, CP 335, OP 1, Cluj-Napoca. Numărul nostru de telefon (de dat curierului / de sunat în legătură cu tichete): +40-364-431-800. Scrie pe plic numărul rezervării.
  • Cum plătesc cu card de vacanță către Travelminit?

    a) Plată online cu introducerea datelor de pe card. b) Plată offline (de la distanță) prin trimiterea unui acord de debitare card semnat: 1. Descarcă formularul aici! 2. Printează-l! Dacă nu ai această posibilitate, poți să-l scrii cu mâna. 3. Completează-l cu datele tale și semnează-l! Model de completare aici. 4. Trimite-l către Travelminit, scanat sau fotografiat! Prin e-mail la adresa info@travelminit.ro. La Subiect să scrii: Acord de debitare {număr de rezervare}. 5. Travelminit va debita suma acordată pe cardul tău în cel mai scurt timp posibil, în funcție de volum. Pentru plata reușită, cardul trebuie activat! Activarea se face din aplicația cardului sau sunând la firma emitentă.
  • Ce tipuri de camere pot fi rezervate?

    Tipuri de camere la Hotel Coralis care poate fi rezervate sunt: Cameră cu pat matrimonial, Cameră cu 2 paturi, Cameră pentru 3 persoane și Apartament pentru 4 persoane. Accesează descrierea detaliată a camerelor!
  • Ce tipuri de mese oferă și la ce preț?

    Hotel Coralis oferă următoarele tipuri de mese: Mic dejun (Inclus în preț). Accesează prețurile detaliate!
  • Când se poate ocupa și părăsi cazarea?

    Cazarea se ocupă de la ora 15 și se părăsește cel târziu la ora 12. Accesează condițiile de rezervare a cazării!

Rezervă acum!

  • Cel mai bun preț garantat!
    Hotel Coralis Eforie Nord garantează prin contract că prețul afișat aici este cel mai mic. Ai găsit mai ieftin? Ne ajustăm prețurile! Detalii
  • Anulare gratuită!
    Rezervarea finalizată la Hotel Coralis Eforie Nord poate fi anulată gratuit cu până la 7 zile înainte de check-in. Detalii în condiții de rezervare și anulare.
  • Fără taxă de rezervare!
    Rezervarea prin Travelminit este gratuită, nu există cheltuieli ascunse, pentru cazare vei plăti direct proprietarului.
  • Direct de la proprietar!
    Hotel Coralis Eforie Nord îți va răspunde personal, fără mediator, la toate întrebările!

Despre noi · Contact

Protecția datelor · Informare despre cookie-uri · Termeni și condiții · Contract cu turistul · Licență de turism · Brevet de turism · Polița de asigurare · ANPC · SOL

Cont pentru oaspete · Înscriere la newsletter · Cumpărare Voucher Travelminit · Tichete de vacanță · Card de vacanță · Promoții Travelminit

Oferte Balneo Romania · Cabană Transilvania · Cereri pentru grupuri · Sală de conferințe · Pârtii de schi România 2020 · Cazare România · Cazare Ungaria · Cazare București · Cazare Budapesta · Cazare Transilvania · Cazare Cluj-Napoca · Cazare Brașov · Cazare Sinaia · Cazare Bușteni · Cazare Mamaia · Cazare Vama Veche · Cazare Eforie Nord · Cazare Lacul Balaton · Cazare Ținutul Secuiesc · Cazare Lacul Roșu · Cazare Cheile Bicazului · Cazare Lacul Ursu · Cazare Salina Praid · Cazare Piatra Secuiului · Cazare Lacul Sfânta Ana · Cazare Cheile Turzii · Cazare Praid · Cazare Rimetea · Cazare Miercurea Ciuc

Admin cazări · Promovare unitate de cazare · Mentorul te ajută

Admin afiliați · Program de parteneriat affiliate

Modalități de plată · Mastercard · VISA · Maestro · Virament bancar · Voucher Travelminit · Vouchere de vacanță · Sodexo · Up · Edenred · Secured by PositiveSSLMastercardVISAMaestroVirament bancarVoucher TravelminitSodexo tichet de vacanță, Sodexo card de vacanță, Sodexo voucher de vacanțăUp tichet de vacanță, Up card de vacanță, Up voucher de vacanțăEdenred tichet de vacanță, Edenred card de vacanță, Edenred voucher de vacanțăSecure SSL encryption

© 2013-2020 Travelminit Îți rezervăm cazarea